logo aryam

کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟

کامپوزیت کدام کشور بهتر است

کامپوزیت دندان با برند های مختلف

اهمیت زیبایی دندان

یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی چهره، زیبایی دندان می باشد که امروزه بسیاری از افراد به اهمیت آن پی برده و سعی در درمان زیبایی ظاهر دندان های خود دارند. کامپوزیت یک روش درمانی بسیار مناسب برای زیبایی دندان ها می باشد که امروزه پزشکان و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به کمک آن زیبایی را به دندان های بیماران برمی گردانند. در حال حاضر انواع مختلف کامپوزیت از کشورهای مختلف تولید می شوند و شاید برایتان سوال باشد که کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال بهتر است که این مقاله را مطالعه بفرمایید.

کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟

بهتر است اگر قصد دارید که از کامپوزیت برای درمان زیبایی دندان خود استفاده کنید، بهترین برند آن را انتخاب کنید و قبل از انجام کامپوزیت تحقیقات لازم را در مورد این که استفاده از کامپوزیت کدام کشور بهتر است را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را پس از انجام آن بگیرید در حال حاضر بهترین برند کامپوزیت ساخت کشورهای ژاپن، سوئیس و آمریکا می باشد که می توانید در کشور خودمان هم آن ها را تهیه کنید. بهترین مزیت استفاده از کامپوزیت با برند های خوب این است ماندگاری طولانی تری دارند و رنگ به خود نمیگیرند که این ویژگی ها در زیبایی بخشیدن به دندان بسیار مهم می باشد.

کامپوزیت دندان چیست؟

یکی از روش های درمان زیبایی دندان کامپوزیت می باشد؛ در واقع کامپوزیت خمیری است که برای پوشاندن عیوب دندان ها از آن ها استفاده می شود. کامپوزیت ها همرنگ دندان می باشند و از نظر ظاهری تفاوتی با دندان های طبیعی ندارند، کامپوزیت یک طیف رنگی دارد که متناسب با دندان های فرد، رنگ مناسب برای ترمیم زیبایی انتخاب می شود.

در صورت نگهداری و مراقبت مناسب می توانید مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کنید، این روش به دلیل این که نسبت به دیگر روش های زیبایی هزینه مناسب تری دارد و برای استفاده از آن نیازی به تراش دندان نیست، از پرطرفدارترین روش ها برای درمان زیبایی دندان در جهان است. ماده خمیری کامپوزیت را بدون نیاز به لابراتور، دندانپزشک بر روی دندان قرار می دهد و به آن شکل و فرم دلخواه مناسب می دهد و سپس با تابش نوری خاص آن را محکم می کند، در آخر نیز از پولیش استفاده می کند تا دندانی زیبا و براق ایجاد شود. تبحر، تجربه و ظرافت دندانپزشک در انجام این کار بسیار اهمیت دارد.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان

ویژگی برندهای مختلف کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان در برندهای مختلفی تولید می شود که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند، با اطلاع داشتن از ویژگی های آن ها می توانید انتخاب بهتری را داشته باشید. این برندها مورد تائید بهترین فوق تخصص جراحی شانه نیز بوده است. در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

  • مقاومت کامپوزیت دندان
    مقاومت و استحکام کامپوزیت دندان از ویژگی هایی است که آن ها را نسبت به برندهای مختلف متمایز می سازد. در حال حاضر کامپوزیت های ساخت کشور آمریکا کامپوزیت های نانوهیبرید هستند که استحکام و مقاومت بالایی در برابر شکستگی و زرد شدن دارند. کشور سوئیس هم به تازگی اقدام به ساخت کامپوزیت های میکروفیلر کرده است که همانند کامپوزیت های آمریکایی عمل می کنند.
  • زیبایی کامپوزیت دندان
    شرکت های سوئیسی و آمریکایی در حال حاضر بییشترین توجه را به زیبایی و شفافیت کامپوزیت ها می کنند، این شرکت ها همواره در تلاش هستند تا کامپوزیت هایی همانند رنگ مینای دندان تولید کنند.
  • طول عمر کامپوزیت دندان
    یکی از مهم ترین ویژگی های کامپوزیت دندان طول عمر و دوام آن می باشد. درمان عیوب ظاهری دندان ها با استفاده از کامپوزیت در طی یک جلسه انجام می شود و زمان انجام آن بسیار سریع تر از لمنیت می باشد ولی در مقابل طول عمر و دوام کم تری نیز نسبت به لمینت خواهد داشت. رزین کامپوزیت تولید شده شرکت های آمریکایی و سوئیسی دوام و طول عمر بهتری نسبت به سایر شرکت ها دارند، پس از قرار گرفتن کامپوزیت بر روی دندانتان بیشتر از 3 سال می توانید از آن استفاده کنید.
طول عمر کامپوزیت دندان

ویژگی های کامپوزیت دندان

انواع برند کامپوزیت دندان

برای بررسی بهتر این که تشخیص دهیم کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟ توضیحاتی را در مورد برندهای مختلف آن در زیر بیان کرده ایم:

  • کامپوزیت دندان آمریکایی Bisco
    بیسکو از مشهورترین برندهای کامپوزیت دندان می باشد؛ یک شرکت آمریکایی است که در ساخت کامپوزیت های خود از سیلیکات کلسیم استفاده می کند. این کامپوزیت ها بسیار انعطراف پذیر هستند، فرم دهی خوبی نسبت به کامپوزیت های دیگر دارند و از لحاظ زیبایی و کیفیت جز بهترین کامپوزیت های دندان آمریکایی می باشند.
  • کامپوزیت دندان آمریکایی Cosmedent
    کامپوزیت دندان آمریکایی شرکت Cosmedent از مرغوب ترین کامپوزیت های دندانی می باشد. این نوع کامپوزیت ها به دلیل داشتن قابلیت فرم دهی و پولیش بسیار راحت و زیبا به نظر می رسند و دوام و مقاومت زیادی هم دارند. در صورت مراقبت درست تا 5 سال می توانید بدون ترمیم از آن ها استفاده کنید. نانوفیل و میکروفیل رزین در حال حاضر از این شرکت به بازار عرضه می شوند که مزایای زیادی دارند، این نوع کامپوزیت دندان به دلیل قیمت مناسب و دوام عالی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.
  • کامپوزیت دندان سوئیسی SAREMCO
    شرکت سوئیسی SAREMCO کامپوزیت های دندان با جنس متاکریلات تولید می کند. در حال حاضر کامپوزیت دندان میکروهیبرید از مشهور ترین کامپوزیت های دندان است که توسط این شرکت تولید می شود، از مهم ترین مزیت کامپوزیت های دندان شرکت SAREMCO این است که بیشترین سازگاری را با دندان دارد و کم ترین آلرژی را نسبت به مواد کامپوزیت ایجاد می کند. این نوع کامپوزیت دندان بسیار سریع با نور لیزر سفت می شود و چسب کامپوزیت بسیار قوی دارد.
برند خوب کامپوزیت دندان

بهترین برند کامپوزیت

کامپوزیت دندان روش بسیار فوق العاده ای برای اصلاح طرح لبخند و زیبایی ظاهری دندان ها می باشد. اگر دندان پزشکان از کامپوزیت دندان مناسب و برند خوب استفاده کنند، می تواند کارایی زیادی را برایتان داشته باشد پس این که  کامپوزیت از کدام کشور است اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده یک بار از کامپوزیت با کیفیت بهتر از چند بار ترمیم آن و انجام هزینه های چندباره می باشد.

سوالات متداول کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟

1بهترین برند کامپوزیت دندان چیست؟
از بهترین برندهای کشور آمریکا میتوان بهbisco و cosmedent اشاره کرد و بهترین برند سوئیس SAREMCOمی باشد، از برندهای کشور ژاپن نیز میتوان بهGradia DIrect ، Geanial و  kuraray اشاره کرد. 
2هزینه کامپوزیت دندان چه قدر است؟
هزینه کامپوزیت دندان بسته به برندی که استفاده میشود، متفاوت است.
3کامپوزیت دندان چه کاربردی دارد؟
از کامپوزیت دندان برای بدفرمی، فاصله بین دندان ها، پریدگی و زنگ زرد استفاده می شود.
Rate this post

1 دیدگاه

  1. عمري گفت:

    كدامش بهتر است ؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =