logo aryam

متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

بنر بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت

گفتن این موضوع که سلامت دندان ها یکی از مهمترین عوامل زیبایی در ظاهر افراد است نکته جدیدی نیست، ولی بسیار مهم و قابل اهمیت برای افراد است. زیرا دندان سالم نه تنها سلامت جسمی را به همراه دارد بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه افراد می شود، از این رو باید همیشه در این مورد به دنبال بهترین ها بود در این مطلب نیز قصد داریم به شما عزیزان بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران محدوده صادقیه و فردوس را معرفی کنیم تا نه تنها سلامت جسم؛ بلکه زیبایی را به شما هدیه دهیم.

معرفی مراکز ایمپلنت دندان در غرب تهران(آدرس+شماره تماس)

اگر در محله های غرب تهران زندگی می کنید و یا محل کارتان در محدوده است حتما پیش آمده نیاز به دندانپزشک معتبر و متخصص داشته باشد و به دلیل نشناختن یک پزشک مجرب و حرفه ای در مراکز غیر معتبر و بی کیفیت یه سلامت دهان و دندان خود پرداخته اید، ما در کنار شما درمحدوده صادقیه و فردوس هستیم تا در اینجا چندی از بهترین ها در زمینه ایمپلنت صادقیه و دندانپزشکی در محدوده غرب تهران (صادقیه-فردوس) را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز با آن ها تماس بگیرید.

دکتر میثم آریام متخصص ایمپلنت دندان

دکتر میثم آریام فوق تخصص جراحی لثه و ایمپلنت گذاری دندان از سال 83 در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. دکتر آریام بابهترین تجهیزات و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار جهانی خدمات را به مراجعان خود انجام می دهد. 

دکتر آریام با داشتن رضایت حداکثری مراجعان خود این افتخار را دارد که در منطقه غرب تهران به شهرت خوبی در زمینه ایمپلنت در صادقیه و ایمپلنت در بلوار فردوس رسیده است، و مردمی که در محدوده غرب تهران مناطق صادقیه، فردوس زندگی می کنند با خیالی آسوده نسبت به اینکه ایمپلنت خوب در غرب تهران در کنارشان است. 

دکتر آریام در دانشگاه شهید بهشتی که یکی از بهترین ها در حوزه آموزش دندان پزشکی است تحصبلات خود را انجام داده است. پس شما با آسودگی خاطر نسبت اینکه دکتر میثم آریام با داشتن یک تخصص حرفه ای و دانش به روز در کنار شما همراهان عزیز است.

معرفی دکتر میثم آریام متخصص ایمپلنت

دکتر آریام با بیش از 1200 عمل موفق ایمپلنت گذاری در این منطقه سابقه ای بالا در این زمینه دارد، از این رو شما اگر قصد ایمپلنت گذاری را دارید و در محدوده غرب تهران زندگی می کنید یکی از  بهترین و مطمئن ترین انتخاب های شما کلینیک دکتر آریام ایمپلنت در بلوار فردوس است.

راه های ارتباطی با مرکز دندان پزشکی آریام

مرکز دندان پزشکی دکتر میثم آریام در غرب تهران در محدوده صادقیه و فردوس واقع شده است. محله فردوس در غرب تهران یکی از محله های شلوغ و پر رفت آمد به حساب می آید که از این جهت وجود یک مرکز تخصصی دندان پزشکی در چنین محدوده ای به شدت نیاز می شود. دکتر آریام با سابقه چند ساله در محله صادقیه تهران از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. از این رو با اطمینان خاطر می توانید به مرکز دندان پزشکی آریام مراجعه نمایید.

آدرس کلینیک دندان پزشکی آریام
  • فلکه صادقیه ( آریاشهر ) – بلوار فردوس شرق – خ ابراهیمی جنوبی – بالای بانک مسکن – ساختمان عقیق ط 3 واحد 9
شماره های تماس

شماره کلینیک غرب تهران صادقیه:

  • 44974660 021

دکتر علی سجودی

دکتر علی سجودی یکی از دندانپزشکان غرب تهران به شمار می‌ آید. او با داشتن تخصص بالا و تجربه بیش از ۱۵ سال در زمینه‌ ی کاشت ایمپلنت، موفق به انجام بیش از ۱۵۰۰ عمل کاشت ایمپلنت شده و این موفقیت‌ ها را در کارنامه علمی خود ثبت کرده است. در طول فعالیت حرفه‌ ای خود در حوزه دندانپزشکی و ایمپلنت، او به همراه تیم حرفه‌ ای در کلینیک دندانپزشکی خود خدمات متنوعی ارائه می‌ دهد.

ساعات کاری کلینیک:
شنبه تا چهارشنبه: ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰

آدرس مطب:
تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان گلستان – نبش کوچه گلبرگ یکم شرقی – پلاک ۴ – طبقه دوم – واحد ۲

شماره تماس کلینیک دکتر سجودی:
تلفن ثابت: ۰۲۱۸۸۵۶۲۳۹۵ – ۰۲۱۸۸۳۷۴۵۹۸
تلفن همراه: ۰۹۳۶۳۲۵۲۳۳۹

دکتر رزیتا پورکیان

دکتر رزیتا پورکیان یکی از بانوان موفق و متخصص در زمینه دندانپزشکی و کاشت ایمپلنت در تهران است. او امروزه به عنوان یکی از حرفه‌ ای‌ترین دندانپزشکان غرب پایتخت شناخته می‌ شود. دکتر پورکیان پس از اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی عمومی از دانشگاه آزاد تهران در سال ۱۳۸۰، با تمرکز بر روی جراحی‌ های تخصصی دندانپزشکی و به ویژه کاشت ایمپلنت، فعالیت حرفه‌ ای خود را آغاز کرد. او در طول بیش از ۲۲ سال فعالیت خود، تجربیات گسترده‌ ای را در این زمینه کسب کرده و اکنون به عنوان یکی از دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در غرب تهران شناخته می‌ شود.

آدرس مطب:
تهران، ستارخان، خیابان شهید حبیب الهی، روبروی خیابان خارک، جنب داروخانه، پلاک ٢۴١، طبقه ٢

تلفن مطب:
۰۲۱۶۶۵۵۰۰۰۷

دکتر هدی پرنده شیروان

دکتر هدی پرنده شیروان یکی از دندانپزشکان متخصص و موفق در زمینه ایمپلنت در منطقه غرب تهران است. او با داشتن تحصیلات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تخصص در جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه شهید بهشتی، بیش از ۱۱ سال سابقه حرفه‌ ای در ارائه خدمات دندانپزشکی و کاشت ایمپلنت دارد. ایشان به عنوان یک متخصص حرفه‌ ای ایمپلنت شناخته می‌ شود و تضمین می‌ کند که تجربه‌ ی شما از کاشت ایمپلنت با او، موفق و بدون دردسر باشد.

آدرس مطب:
مرزداران، خیابان ایثار، پلاک ۵، واحد ۳۸.

تلفن تماس:
۰۲۱۴۴۲۴۲۴۰۷

 

  • مرکز دندان پزشکی دکتر آریام
    تهران فلکه دوم صادقیه، فردوس
  • کلینیک صدف
    تهران ،کارگرشمالی
  • کلینیک مینا
    ستارخان ایستگاه دریانو
  • کلینیک شبانه روزی صادقیه
    فلکه اول صادقیه خیابان ستارخان
  • کلینیک سما
    بزرگراه شهید خرازی شهرک شهید باقری

این ها برخی از کلینیک های دندان پزشکی در محدوده غرب تهران است.

امتیاز دهی خدمات در هر زمینه ای را باید از طریق نظرات مردمی تشخیص داد که چقدر مفید و خوب کار می کنند، مرکز دندان پزشکی آریامیکی از محبوب ترین ها در زمینه دندان پزشکی و ایمپلنت دندان است.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران کیست؟

دکتر میثم آریام با سابقه بیش از 15 سال در حوزه ایمپلنت گذاری و جراحی های مربوط به لثه و فلوشیپ ایمپلنت دندان، بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران ( محدوده فردوس) است.

متخصصین ایمپلنت دندان نیازمند تجربه، سابقه مفید، دانش تخصصی، داشتن مدارک مربوط در این حوزه است که با یک جستجوی ساده در سایت دکتر آریام متوجه خواهید شد که جناب آریام دارای رضایت حداکثری مراجعین خود می باشد. هم چنین دارای متخصص در حوزه ایمپلنت دندان است و کار خود را در دو مطب در غرب تهران یعنی فردوس-صادقیه و زعفرانیه  از سال 83 آغاز کرده است؛ همه این ها در کنار هم یعنی شما به یکی از بهترین متخصصین در ایمپلنت گذاری دندان اعتماد می کنید.

بهترین مرکز ایمپلنت در غرب تهران کجاست؟

برای هر کاری باید به دنبال بهترین‌ ها بود، بهترین‌ هایی که در برند، خدمات و محصولات با کیفیت و بالاترین سطح قرار دارند. ایمپلنت دندان، به عنوان یکی از خدمات مهم دندان‌ پزشکی، نیازمند کیفیت و دقت بالاست، زیرا با سلامتی و زیبایی دندان‌ ها و لثه‌ ها در ارتباط مستقیم است.

مرکز دندان پزشکی آریام، یکی از بهترین مراکز دندان پزشکی در منطقه غرب تهران، یعنی در محدوده محله فردوس و صادقیه است. با دسترسی آسان به این مرکز، شما می‌ توانید به راحتی از خدمات با کیفیت این مرکز بهره‌ مند شوید.

در مرکز دندانپزشکی آریام، شما با بهترین تخصص در ایمپلنت دندان همراه خواهید بود و با اطمینان و راحتی، خدمات با کیفیت و مناسب را دریافت خواهید کرد. همچنین، با خوش‌ رویی و احترام کامل کادر مرکز دندان پزشکی، شما به رضایت و حال خوب خواهید رسید.

در کل، برای دریافت خدمات ایمپلنت دندان با کیفیت و بالاترین سطح، مراجعه به مرکز دندان پزشکی آریام به عنوان یکی از بهترین‌ ها، توصیه می‌ شود.

چرا مرکز دندان پزشکی دکتر آریام را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین مرکز خدمات دندان پزشکی باید عوامل مختلفی را بررسی کنید مانند:

  • تجهیزات پزشکی حرفه ‌ای
  • تخصص دندان پزشکان
  • محیط پزشکی دوستانه
  • ارائه خدمات گسترده
  • کیفیت خدمات و ارائه مشاوره رایگان
  • قابلیت دسترسی و موقعیت مکانی خوب

در مرکز دندان پزشکی آریام، از تجهیزات پزشکی حرفه‌ ای و با دانش به‌ روز بهره مند هستید. دکتر آریام نیز، با توانایی و تجربه‌ ی لازم، در ارائه‌ ی خدمات با کیفیت و بالاترین سطح به مراجعین موفق هستند.

علاوه بر این، محیطی صمیمانه و دلگرم کننده نیز در مرکز دندان پزشکی آریام وجود دارد. با یک بار مراجعه به این مرکز، شما به راحتی متوجه این محیط صمیمانه خواهید شد. همچنین، با توجه به احترام کامل کادر این مرکز به مراجعین، شما همیشه با احساس رضایت و آرامش خاطر از خدمات ارائه شده در این مرکز بهره‌ مند خواهید شد.

با توجه به همه‌ ی این موارد، مراجعه به مرکز دندان پزشکی آریام به عنوان یکی از بهترین‌ ها در ارائه‌ ی خدمات دندان‌ پزشکی، به شما تضمین خدمات با کیفیت و رضایت کامل خواهد داد.

خدمات مرکز دندان پزشکی آریام

خدمات مرکز دندان پزشکی آریام چیست؟

خدمات مرکز دندان پزشکی آریام چیست؟

در این مرکز خدمات مربوط به سلامت دهان و دندان ارائه می شود مانند:

ایمپلنت گذاری دندان

ایمپلنت دندان

زیبایی دندان

خدمات زیبایی

لمینت

لمینت دندان

کامپوزیت دندانی

کامپوزیت دندان

لثه

جراحی لثه

دندان عقل

جراحی دندان عقل

در کلینیک دندان‌ پزشکی دکتر آریام، تجهیزات پزشکی حرفه ‌ای و مدرنی به کار گرفته می ‌شود. هم چنین تیمی از دندان پزشکان مجرب و حرفه‌ ای با تخصص‌ های مختلف در اختیار بیماران قرار می ‌گیرد. علاوه بر این، ارائه خدمات گسترده در زمینه ‌های مختلف دندانپزشکی نیز از ویژگی‌ های مرکز دندان پزشکی آریام است.

رزرو نوبت دکتر آریام

رزرو نوبت مطب غرب تهران دکتر آریام

تفاوت مرکز دندان پزشکی آریام با سایر مراکز

مراکز دندان پزشکی همیشه تلاش می‌ کنند تا خدمات با کیفیت و مناسبی را برای بیماران خود فراهم کنند. ولی مرکز دندان پزشکی آریام با داشتن برخی ویژگی هایی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم خود را از باقی مراکز در محدوده فردوس تهران جدا کرده است و در سطح بالایی از ارائه خدمات پزشکی قرار گرفته است باما همراه باشید تا به دقت این مرکز را بررسی کنیم:

حضور دندان پزشکی متخصص و باسابقه

یکی از تفاوت ‌های مهم مرکز دندان پزشکی آریام با سایر مراکز، وجود پزشکی حاذق و باتجربه است با داشتن مدارک علمی و تخصصی در این حوزه شما با آسدگی خاطر می توانید به این مرکز دندان پزشکی مراجعه کنید. تیمی مجرب و حرفه ‌ای که این مسئله خود آرامش خاطر بسیاری را برای مراجعین فراهم می کند. این تیم به بیماران با روش ‌های به روز دندان‌ پزشکی، راهکارها و روش ‌های جدید برای درمان مشکلات دندانی ارائه می ‌دهند؛ و شما به عنوان مراجع دندان پزشکی دکترآریام با رضایت خاطر در مطب حضور خواهید داشت.

خدمات مرکز دندان پزشکی آریام

خدمات مرکز دندان پزشکی آریام چه چیز هایی است

استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن

مرکز دندان پزشکی آریام، به صورت دائمی تلاش می‌ کند تا با استفاده از بهترین تجهیزات پزشکی و به روز، خدمات با کیفیت و مطمئن را به بیماران خود ارائه دهد. این تجهیزات شامل دستگاه ‌های رادیوگرافی دیجیتال، تجهیزات جراحی دقیق و دستگاه ‌های ایمپلنت دندانی می ‌شود. تا بیماران در آسایش و اطمینان سلامت دندان خود را به آن ها بسپارند.

داشتن انواع خدمات در حوزه دهان و دندان

همانطور که به خدمات گسترده مرکز دندان پزشکی آریام اشاره کردیم مانند: ایمپلنت دندان، لمینت دندان، جراحی لثه و فک، جراحی های مربوط به دندان و.. این مرکز با بهترین متخصص ها آماده ارائه انواع خدمت به مراجعین خود می باشد.

آرامش و صمیمیت در مرکز دندان پزشکی

مرکز دندان پزشکی آریام به بیماران خود یک محیط پذیرایی دوستانه و آرامش بخش ارائه می ‌دهد. فضای شیک و زیبای مطب، همراه با رفتار دوستانه و صمیمی دکتر و پرسنل، موجب ایجاد حس ترکیبی از راحتی و اطمینان در بیماران می ‌شود.

ارائه مشاوره رایگان

یکی از مهمترین خدماتی که مرکز دندان پزشکی آریام ارائه می دهد مشاوره رایگان به مراجعین است اگر شما در هر مرحله دچار شک و تردید شده باشید دکترآریام در مرکز در کنار شما هستند تا با ارائه بهترین، مشاوره رایگان به بیماران، آن ‌ها را در انتخاب بهترین راهکار برای درمان مشکلات دندانی ‌شان یاری کنند.

در کل، مرکز دندان پزشکی آریام با تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت تلاش می‌ کند تا به بیماران خود ارائه خدمات بهتری نسبت به سایر مراکز دندانپزشکی بدهد. مراجعین نیز می ‌توانند با اعتماد به مرکز دندان پزشکی آریام، از خدمات با کیفیت و مطمئن در زمینه سلامت دهان و دندان بهره‌ مند شوند.

مراجعه به مراکز ایمپلنت غیر معتبر چه عواقبی دارد؟

سلامتی همیشه برای همه در هر شرایطی اولین اولیت است. سلامت دندان ها نیز به شکل دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا علاوه بر اینکه درد دندان به دلیل اینکه معمولا عصبی ست نمی توان تحمل کرد، در صورت ایجاد عفونت و درمان غلط می تواند به همه بدن منتقل شود. از این رو تحت هیچ شرایطی به مراکز غیر معتبر ایمپلنت دندان برای کارهای دندان پزشکی مراجعه نکنید.

در زیر نیز برخی از عواقب این کار را بیان می کنیم:

  • استفاده از ایمپلنت‌ های نامرغوب و غیراستاندارد که باعث عفونت، التهاب، جابه‌ جایی یا شکستگی ایمپلنت می‌ شود.
  • انجام عمل توسط جراحان بدون مهارت که تجربه کافی ندارند، منجر به عوارضی مانند آسیب به بافت‌ های اطراف، خون‌ ریزی، عفونت و مشکلات زیبایی می‌ شود.
  • نبود امکانات و تجهیزات پزشکی مناسب و استریل در اتاق عمل که خطر عفونت و التهاب را افزایش می‌ دهد.
  • عدم رعایت استانداردهای بهداشتی و نظارت بر فرایند درمان که می‌ تواند منجر به بروز عوارض حین و بعد از عمل شود.
مجوز مطب آریام
پروانه طبابت دکتر آریام
  • عدم پیگیری و مراقبت‌ های لازم بعد از عمل که سبب تاخیر در تشخیص و درمان عواقب احتمالی می‌ شود.

بنابراین اکیدا توصیه می‌ شود قبل از مراجعه به هر مرکزی، از مجوزهای لازم، تجربه و تخصص جراح و کیفیت امکانات اطمینان حاصل کنید تا از عواقب جبران‌ ناپذیری که می تواند برای سلامتی تان به وجود بیایید مصون بمانید.

کیفت کار دکتر آریام

دکتر میثم آریام فوق تخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران محدوده صادقیه- فردوس از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز رضایت فراوان از سمت مراجعان خود را داشته است. این یعنی شما اگر به خدمات دندانی احتیاج دارید با اعتماد کامل نسبت خدمات ارائه شده با ما تماس بگیرید.

دکتر آریام در مطب خود در غرب تهران خدماتی مانند:

  • ایمپلنت دندان
  • کامپوزیت دندان
  • جراحی لثه
  • خدمات زیبایی انجام می دهید.

نمونه کار دکترآریام متخصص ایمپلنت در غرب تهران

جناب آقای دکتر آریام فوق تخصص ایمپلنت و جراحی لثه با سابقه بیش از 20 سال سابقه در مناطق صادقیه و فردوس فعالیت دارد، و این تصاویر بخش کوچکی از نمونه کار های آقای دکتر می باشد.

کاشت ایمپلنت دندانی
نمونه کارهای دکترآریام
ایمپلت گذاری دندان با دکترمیثم آریام
ایمپلنت های دندان دکترآریام
سخن پایانی

برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران و هم چنین مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران تنها کافی ست با بررسی ویژگی ها و معیار های تان مرکز مورد نظرتان را انتخاب کنید. مرکز دندان پزشکی آریام یکی از مراکزی ست که با داشتن بهترین تجهیزات دندان پزشکی در کنار شماست.

سوالات متداول متخصص ایمپلنت در غرب تهران

برای پیدا کردن بهترین مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران، بهتر است از راه‌ های مختلفی مانند مشاوره با دوستان، جستجو در اینترنت، مراجعه به سایت ‌های مختلف دندانپزشکی مثل مرکز دندان پزشکی آریام.

در انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران، باید به مواردی مانند تجربه و تخصص پزشکان، کیفیت تجهیزات پزشکی، محیط پذیرایی و بهداشتی، قیمت خدمات و نظرات بیماران پیشین توجه کرد.

هزینه خدمات ایمپلنت دندان در بهترین مراکز غرب تهران ممکن است بیشتر از دیگر مراکز باشد، اما باید توجه داشت که این هزینه ‌ها با توجه به کیفیت خدمات و تجهیزات پزشکی مورد استفاده، می ‌تواند متفاوت باشد.

ویدیو مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران

4.7/5 - (28 امتیاز)

56 دیدگاه ها

  1. حسنی گفت:

    دکتر آریام واقعا از بهترین هاست من خیلی از خودشون و پرسنلشوم راضی بودم دستشون درد نکنه.

  2. رویا روا گفت:

    دکتر اریام واقعا بی نظیرن خوش اخلاق خوش برخورد و حرفه ای

    • fateme mohamadi گفت:

      ممنون از حسن نظرتون

      • معصومی نژاد گفت:

        من پیش ایشون لمینت کردم و خییییییلی راضی بودم
        فقط میخواستم بدونم برای ترمیم هرچند وقت باید بیام؟؟

        • fateme mohamadi گفت:

          سلام ممنون از حسن نظرتون
          برای این موضوع باید با پزشکتون مشورت کنید تا براساس شرایط دندان، نحوه مراقبت و نگهداری شما از دندان تون بهتون تاریخ دقیق بدن.

  3. فائزه رازی گفت:

    مرکز شما کامپوزیت هم انجام میشه و قیمتش رو هم بگین لطفا؟؟؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام بله انجام میشه ولی برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید با کلینیک تماس بگیرید.

  4. رزیتام گفت:

    دکتر آریام کامپوزیت هم انجام میده و قیمتش چجوریه؟؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله انجام میدن براس اطلاع دقیق از قیمت ها باید تماس بگیرید.

  5. میتراحجازی گفت:

    من یکی از دوستام رفته بود ی مطب داغون چقد براش داستان شد اصلا من ک از دکتر اریام خیلی خیلی راضی بودم.

  6. ربانی گفت:

    دکتر واقعا خوب و خوش برخودن من ک خیلی راضی بودم از همه چی از همه چی خیلی ممنونم
    من ایمپلنت داشتم پیششون.

  7. عباس پور گفت:

    من مرکز زعفرانیه رفتم و همه چی عالی بود همه چی خیلی ممنونم ازتون.

  8. مروجی گفت:

    برای کشیدن دوتا دندون ایمپلنت قیمتش چجوری میشه؟

  9. محمدزاده گفت:

    سللم من از کلینیک صادقیه برای لمنینت استفاده کردم و واقعا راضی بودم از همه چی.

  10. سمیرا گفت:

    کسی تا حالا این مرکز رفته؟ من خیلی برام مهمه که دندون پزشکه کارش خوب باشه

  11. مرتضی گفت:

    سلام هزینه لمینت کردن دندون‌ها چقدر میشه؟؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کلینیک باید تماس بگیرید.

  12. کریمی گفت:

    مرکز دکتر آریام کجای صادقیه ست؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام دوست عزیز فلکه صادقیه ( آریاشهر ) – بلوار فردوس شرق – خ ابراهیمی جنوبی – بالای بانک مسکن – ساختمان عقیق ط 3 واحد 9

  13. صدفی گفت:

    واقعا بهترین دکتر اقای آریام هستن

  14. رضوی گفت:

    واقعا مرکز شون عالیه دمشون گرم.

  15. مهسا حسنی گفت:

    سلام مرکز دکتر آریام کامپوزیتی انجام‌ میده؟؟

  16. مسعودی گفت:

    یه سوالی داشتم ایمپلنت چرا اقند گرونه؟؟؟؟

  17. شهابی گفت:

    دکتر واقعا تو کارشون حرفه ای و درجه یک هستن ممنونم ازشون

  18. محمد گفت:

    سلام هزینه ایمپلنت دو تا دندون چقدر میشه؟

  19. نیما گفت:

    مقاله های دکتر آریام واقعا خیلی مفیده من هر وقت سوالی درباره دندون برام پیش بیاد مقاله های شمار رو مطالعه میکنم

  20. حسنا حسنی گفت:

    دکتر آریام واقعا کاربلد و حرفه ای هستن.

  21. شهلا رجبی گفت:

    من دندونامو پیش دکتر کامپوژیت کردن واقعا راضی بودم. ممنون ازتون

  22. رز رحمان گفت:

    ممنون از دکتر آریام برای کار ایمپلنتی که برام انجام دادن واقعا راضی بودم.

  23. ریحانه صادق گفت:

    دکتر آریام کامپوزیت هم انجام میدن

  24. ابراهیمی گفت:

    دکتر آریام واثعا حرفه ای هستن دستتون درد نکنه

  25. سمانه گفت:

    خیلی ممنون بابت معرفی دکتر هدی بسیار حرفه ای رفتم پیششون.

  26. ساجده گفت:

    دکتر آریام از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان در غرب تهران هستن

  27. ربانی گفت:

    دوستان کسی هست که پیش ایشون رفته باشه کارش تو ایمپلنت چطوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =