logo aryam

مقایسه ایمپلنت سوئیسی با آلمانی

ایمپلنت سوئیسی vs ایمپلنت آلمانی

مقایسه ایمپلنت های سوئیسی با المانی

ایمپلنت سوئیسی بهتر است یا آلمانی؟

استفاده از ایمپلنت های دندانی برای کسانی که می خواهند زیبایی دندان از دست رفته شان بازگردد بسیار امری مهم و حیاطی به حساب می آید. ایمپلنت ها ابزار های دندان پزشکی هستند که به مانند دندان واقعی عمل کرده و کارایی مشابهی دارند. در بازار ایران ایمپلنت های زیادی موجود می باشد و انواع مختلفی هم دارند، بیشتر ایمپلنت ها از جنس تیتانیومی می باشد که راحت تر بتواند با استخوان ارتباط برقرار کرده و جوش بخورد.

این برای دندانپزشکان و بیماران بسیار مهم است که از ایمپلنتی استفاده کنند که بهترین جنس را داشته باشد و در طولانی مدت باعث بروز مشکلاتی در دهان و دندان نشود. مقایسه ایمپلنت سوئیسی با آلمانی به ما میفهماند که استفاده از کدام نوع ایمپلنت می تواند برای جایگزینی دندان اصلی بهتر باشد.

ایمپلنت سوئیسی و المانی

ایمپلنت سوئیسی یا المانی

مقایسه ایمپلنت سوئیسی با المانی به این دلیل مهم است که بیشترین حجم از بازار ایران را این دو نوع ایمپلنت اشباع کرده اند. در کنار آنها ایمپلنت های دیگری هم هستند مانند ایمپلنت های امریکایی اما به دلیل تحریم ها قیمت های بالایی دارند و شاید اصلا گیر نیاید.

اگر مایل هستید تا از ایمپلنت استفاده نمایید بهتر است تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با شباهت ها و تفاوت های ایمپلنت های آلمانی با کره ای آشنا شوید.

مقایسه ایمپلنت سوئیسی با آلمانی، کدام یک بهتر است؟

کشور سوئیس و آلمان در زمینه تکنولوژی جزو کشور های رتبه اول به حساب می ایند و همینطور در زمینه تجهیزات دندانپزشکی حرف اول را می زنند، ایمپلنت هایی که با اسم این دو کشور روانه بازار می شود تقریبا می توان گفت از لحاظ متریال استفاده شده شباهت زیادی باهم دارند زیرا قوانینی که در مورد بهداشت در کشور آلمان و سوئیس نوشته شده است به شدت پیگیری می شود.

 این قوانین سختگیرانه شرکت های ایمپلنت سازی را مجاب کرده است تا از بهترین متریال و بهترین آلیاژ ها برای ساخت ایمپلنت استفاده کنند. حال می خواهیم بررسی کنیم که ایمپلنت سوئیسی یا آلمانی را برگزینیم.

ایمپلنت سوئیسی یا المانی

تفاوت ها و شباهت های ایمپلنت های سوئیسی با المانی

اما به طور کل باید گلفت که در این زمینه سوئیس حرف اول را می زند و شاید کمتر کشوری توان این را داشته باشد تا بتواند در زمینه ساخت ایمپلنت از کشور سوئیس پیشی بگیرد اما این به این معنی نیست که ایمپلنت های ساخت شرکت های المانی کیفیتی پایین دارند.

باید گفت که در بازار با کیفیت ها ایمپلنت های ساخت شرکت اشترومن حرف اول را می زنند. ممکن است بعضی شرکت های آلمانی که در زیر نام میبریم بتوانند در چند مورد بهتر عمل کرده باشند اما از آنجایی که ما در مقایسه هستیم باید گفت که در حال حاضر ایمپلنت های سوئیسی امتیاز بیشتری را به نسبت دارا می باشند.

 از طرف دیگر رقابت شدیدی که بین شرکت های ایمپلنت سازی در کشور های پیشرفته ایجاد شده باعث شده است تا این شرکت ها هرچه بیشتر در زمینه ساخت ایمپلنت تلاش کرده و روز افزون تکنولوژی خود را ارتقا ببخشند.

در این بین ما قصد داریم با معرفی شرکت های سوئیسی و المانی به کسانی به دنبال چنین اطلاعاتی هستند کمک کنیم.

شرکت های سازنده ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت های سوئیسی از بهترین ایمپلنت هایی هستند که در بازار موجود میباشد کشور سوئیس شاید بتوان گفت اولین کشوری بوده است که در زمینه ایمپلنت دندانی پیشتاز بوده است و توانسته با جلب رضایت بیشتر مشتریان و استفاده از بهترین تکنولوژی ها ایمپلنت هایی را طراحی کند که به مانند دندان اصلی عمل کرده و از دوام بالایی برخوردار باشد.

ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت های سوئیسی

شرکت هایی که در سوئیس فعالیت می کنند و در زمینه تجهیزات پزشکی فعال هستند عبارت اند از:

  • شرکت تولید کننده ایمپلنت SIC
  • شرکت تولید کننده ایمپلنت اشترومن
  • شرکت تولید کننده تومن مدیکال با نماد برند SPI
  • شرکت سازنده ایمپلنت دندان CAMLOG _ بیو دنتال
  • شرکت تولید کننده ایمپلنت IHDEH _ ایده

شرکت های تولید کننده ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت های آلمانی هم مانند ایمپلنت های سوئیسی کیفیت بالایی دارند شرکت های سازنده آلمانی زبانزد در زمینه مهندسی هستند بنابراین محصولات آلمانی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بعضی از این تولیدات حتی با محصولات سوئیسی هم برابری می کنند.

کسانی که میخواهند از ایمپلنت های دندانی استفاده کننده که هزینه پایین تری به نسبت ایمپلنت های سوئیسی داشته باشد می توانند از نوع المانی ایمپلنت های موجود در بازار استفاده کنند استفاده کنند.

ایمپلنت المانی

ایمپلنت های المانی

  شرکت های ساخت تجهیزات پزشکی آلمانی که در زمینه ایمپلنت سازی فعال هستند به شرح زیر میباشند.

  • شرکت ایمپلنت سازی دنس پلای با نماد برند XIVE
  • شرکت ایمپلنت سازی BEGO _ بگو
  • شرکت ایمپلنت سازی دنتروم با برند TIOLOGIC
  • شرکت سازنده ایمپلنت دندان DRS
سخن آخر

هر کدام از این شرکت های معرفی شده دارای چندین محصول هستند، اما هر کجا که شما نام این شرکت ها را مشاهده کردیدی بدانید که مال کشور آلمان است یا کشور سوئیس.

در مقایسه ایمپلنت سوئیسی با آلمانی همانطور که در مطلب هم اشاره شد ایمپلنت های ساخت سوئیس به دلیل تجربه بالای شرکت هایی مانند اشرومن امتیاز بالا تری را خواهد گرفت و شاید در دنیا حرف اول را در این زمینه این شرکت ها بزنند. اگر می خواهید از این ایمپلنت ها استفاده کنید حتما مقایسه ایمپلنت سوئیسی با المانی را در نظر داشته باشید.

Rate this post

سوالات متداول مقایسه ایمپلنت سوئیسی با المانی

1ایمپلنت های سوئیسی و المانی از چه جنسی ساخته می شوند؟
ایمپلنت های سوئیسی از جنس تیتانیوم خالص و یا آلیاژ تیتانیوم ساخته می شوند. برند های المانی هم تقریبا از همین روش در ساخت ایمپلنت استفاده می کنند.
2چرا می گوییم ایمپلنت های سوئیسی بهتر است؟
از آنجایی که کشور سوئیس پیشتاز در این زمینه بوده است و اولین شرکتی که شروع به ساخت ایمپلنت کرد کمپانی اشرومن بوده است و همینطور هم در حال حاضر بیشترین فروش را در دنیا دارد.
3ایمپلنت های مورد استفاده باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟
ایمپلنت های ساخته شده توسط شرکت های بزرگ ایمپلنت سازی دارای کیفیت بالایی هستند، به هیچ عنوان زنگ نمی زنند، باعث عفونت نمی شوند و راحتی را برای استفاده کننده به ارمغان می اورند.

4 دیدگاه ها

  1. سارا گفت:

    ینی شما پیشنهاد میدین که از ایمپلنت المانی استفاده کنیم بهتره؟

    • مدیریت سایت گفت:

      با سلام
      ایمپلنت های آلمانی که توسط دکتر آریام مورد استفاده قرار می گیرند دارای بهترین کیفیت و دوام هستند.

  2. مرتضی گفت:

    سلام من ایمپلنت آلمانی انجام دادم و دکترم گفته که از صفر تا صد را تا یک ماه انجام میدم آیا امکانش است!؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام وقت بخیر این موضوع کاملا به مهارت دندان پزشک مربوط می شود بهتر این است با دندانپزشک متخصص مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =