logo aryam

معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن

معرفی ایمپلنت اشترومن

معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن

امروزه تحول زیادی در صنعت پزشکی و دندان پزشکی در مورد زیبایی را شاهد هستیم و همه افراد می توانند چهره خود را انچنان که می پسندند، طبق میل خودشان با عمل های جراحی و یا گذاشتن ایمپلنت و کامپوزیت بر روی دندان تغییر دهند.

در پی زیاد شدن خواسته ها از طرف مردم، تکنولوژی در این زمینه بسیار پیشرفت کرده است، از آنجایی که روی صحبت ما در مورد ایمپلنت دندان می باشد، می خواهیم ایمپلنت سوئیسی اشترومن را به شما معرفی کنیم و آن را با سایر ایمپلنت های دیگر مقایسه کنیم. اگر شما هم می خواهید به منظور ترمیم دندان و یا زیبایی از ایمپلنت استفاده کنید با ما همراه باشید.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن 

ایمپلنت اشترومن یکی از معروف ترین ایمپلنت های دندان می باشد که اگر از دندانپزشک خود هم سوال کنید آن را به شما معرفی می کند اما چرا این ایمپلنت از سایر رقبای خود سر تر است؟ در ادامه می خواهیم به معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن بپردازیم. 

مهندسی دقیق ایمپلنت های ساخت شرکت اشترومن برای بیمارانی که استخوان فک آنها با مشکلاتی از جمله كوتاه بودن یا کافی نبودن تراکم مواجه می باشدT گزينه بسیار مناسبی است به این دلیل که دندانپزشکان و متخصصان با تجربه، ایمپلنت سوئیسی اشترومن را جزو ایمپلنت های با کیفیت در بازار می دانند.

از طرفی دیگر جنس ایمپلنت های ساخته شده در این شرکت بسیار خوب و مرغوب است، که احتمال شکستگی و خرابی را تا حد امکان پایین می آورد و نیز در صورت استفاده از این ایمپلنت شاهد طول درمان کمتری خواهید بود.

ایملنت دندان

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

طراحی ایمپلنت های ساخت این شرکت در عین سادگی بسیار حرفه ای و بالاتر از استاندارد های روز دنیا هست. این شرکت در ایمپلنت های خود را در تو خط تولید ایمپلنت دندان در سطح استخوان و در سطح بافت طراحی و تولید می کند برای مثال می توان از تولیدات این شرکت مدل های  straumann-roxolid-blx-slactive را نام برد.

انواع ایمپلنت های ساخت شرکت سوئیسی اشترومن

همانطور که در قسمت بالا هم گفتیم شرکت اشترومن مدل های خود را در دو خط تولید ایمپلنت های دندانی در سطح بافت و ایمپلنت های دندانی در سطح استخوان تولید می کند، برای این که بیشتر با این دو خط تولید ایمپلنت سوئیسی اشترومن اشنا شویم می خواهم کارایی آنها را به شما معرفی کنم.

انواع ایمپلنت

انواع ایمپلنت های ساخت شرکت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت دندان در سطح بافت چیست؟

کاشت این نوع ایمپلنت بسیار ساده می باشد و طی یک جلسه بعد از کشیدن دندان دندان پزشک یا جراح می تواند ان را در فک بیمار کار بگذارد. سطح لثه بیمار به دلیل این خاص بودن جنس پایه این نوع ایمپلنت خیلی زود جوش می خورد و ترمیم پیدا می کند و استخوان فک به سرعت جوش می خورد و ترمیم پیدام می کند.

این نوع ایمپلنت ها به دلیل کیفیت ساخت و استفاده از جنس سطح sla احتمال شکست عمل جراحی دندان را کاهش می دهند، و همینطور به دلیل استفاده از جنس سطح sla احتمال بیماری هایی مانند peri-implantitis را به حداقل می رساند.

ایمپلنت در سطح بافت

ایمپلنت های دندانی در سطح بافت چیست؟

ایمپلنت سوئیسی اشترومن در سطح استخوان

برای معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن در سطح استخوان باید بگوییم که ظاهری بسیار طبیعی دارد و برای قرار دادن تاج دندان مصنوعی کاملا انعطاف پذیر هست. این نوع فیکسچر را می توان یکی از با کیفیت ترین، از نظر زیبایی و عملکرد در مقایسه با سایر رقبای خود دانست. معروف ترین ایمپلنت سوئیسی اشترومن ساخته شده توسط این شرکت از این این خط تولید ساخته می شوند.

ایمپلنت سطح استخوان

ایمپلنت سوئیسی اشترومن در سطح استخوان

ایمپلنت های اشترومن از چه جنسی می باشند؟

جنس ایمپلنت ها با توجه به کارایی که دارند متفاوت می باشد اما در کل ایمپلنت های ساخت این شرکت از جنس تیتانیوم و یا از جنس سرامیک ساخته می شوند، که در ساخت هردو از فرمول هایی که توسط محققان این شرکت طراحی شده اند استفاده می شود.

برای مثال نوع roxolid یکی از آلیاژ ها با عملکرد بالا ساخت کمپانی اشترومن است. این نوع ایمپلنت از 15 درصد زیرکونیوم و 85 درصد تیتانیوم تهیه میشود. از مزایای این نوع فیکسچر قابلیت بالای جوش خوردن به استخوان فک و استحکام بالا می باشد.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن در طراحی های گوناگون و در سایز های متفاوتی از 2.9 میلیمتر تا 4 میلیمتر و یا حتی بیشتر متناسب با خواسته دندانپزشک ساخته می شود و در محل مناسب استخوان فک بیمار کاشته می شود.

جنس ایمپلنت های اشترومن

ایمپلنت های اشترومن از چه جنسی می باشند؟

ایمپلنت سوئیسی استرومن که از جنس استیل می باشد برای بیمارانی طراحی شده است که به آلیاژ تیتانیوم حساسیت دارند. فرایند ساخت ایمپلنت های سرامیکی بسیار خلاقانه بوده است و این نوع ایمپلنت تمامی آزمون های استاندارد مربوط به استحکام و نحوه گاز گرفتن و جویدن را پشت سر گذاشته است.

ایمپلنت سرامیکی نحوه گاز گرفتن و جویدن بیمار را کاملا مثل دندان های طبیعی پس از کاشت دندان ایجاد خواهد کرد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته درباره دوام این نوع ایمپلنت برآورد شده است که 15 سال به طول می انجامد و نرخ موفقیت بالاتر از 97 درصد را به خود اختصاص داده است.

جمع بندی

امروزه بسیاری افراد برای این که زیبا تر به نظر برسند به دنبال بازسازی قسمت های صورت خود میگردند از عمل های زیبایی گرفته تا گذاشتن ایمپلنت در دهان کارهایی است که برای زیبایی خود و یا حتی ترمیم انجام میدهند. ایمپلنت سوئیسی اشترومن یکی از قوی ترین برند ها در زمینه ساخت ایمپلنت می باشد که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اما این کیفیت بی هزینه نیست در بازار ایمپلنت های دندان محصولات کمپانی اشترومن از مابقی رقبای خود گران تر می باشند. برای کسانی که مشکل مالی ندارند این ایمپلنت می تواند بهترین گزینه برای ترمیم و یا زیباسازی دهان آنها باشد.

سوالات متداول معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایا ایمپنت اشترومن از استاندارد های لازم برخوردار است؟
بله ایمپلنت اشترومن حتی فرا تر از استاندارد های لازم  در زمینه ایمپلنت ها را دارا می باشد و تمامی تست های مربوط به راحتی، استحکام، گاز گرفتن و جویدن را پشت سر گذاشته است.

المپلنت های اشترومن در چند نوع تولید می شوند؟
شرکت اشترومن مدل های خود را در دو خط تولید ایمپلنت های دندانی در سطح بافت و ایمپلنت های دندانی در سطح استخوان تولید می کند

در ایمپلنت های اشترومن از چه الیاژی استفاده میشود؟
در ایمپلنت های ساخت شرکت اشترومن از الیاژ تیتانیوم و یا سرامیک برای تولید ایمپلنت استفاده میشود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =