logo aryam

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

شما باید لبخنده مادام العمر و همیشگی داشته باشید، که به لطف پیشرفت علم و ظهور جایگزین هایی برای دندان های افتاده، مانند ایمپلنت دندان، این اتفاق می افتد. جایگزین کردن دندان افتاده برای حفظ سلامتی کلی بدنتان و همچنین سلامی دیگر دندان هایتان امری ضروری و مهم است. هنگامی که یک دندانتان را از دست می دهید، نه تنها برخی در برخی عملکردهایتان اختلال ایجاد می شود بلکه مسائل و مشکلات دیگری را هم تجربه خواهید کرد.

ایمپلنت دندان

جای خالی دندان ها برای برخی از افراد به شدت خجالت آور است و اگر درمان نشود و به راه حل جایگزینی فکر نشود، مشکلاتی را برای دهان و دندانتان پدید می آورد. ایمپلنت دندان به شما کمک می کند ظاهری زیباتر و احساس بهتری داشته باشید، اعتماد به نفس از دست رفته تان را بازگردانید و کیفیت زندگیتان را بهبود و افزایش ببخشید.

سال های زیادی است که ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج موفقیت آمیز بسیاری را نیز به دنبال داشته اشت. شما لیاقت یک لبخند دوباره را دارید و ایمپلنت دندان آن را به شما باز می گرداند.

حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت ریشه دندانی مصنوعی است که در استخوان فک به روش های مختلفی کاشته می شود و سپس روی آن ارتباط دهنده ای به نام اباتمنت و در نهایت تاج دندانی کاملا مشابه با دندان های طبیعی دیگرتان قرار می گیرد.

ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان

مزایای کاشت ایمپلنت دندان، در زیر، به طور کامل توضیح داده شده است، با ما همراه باشید.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

بهبودی ظاهر

از مزایای مهم ایمپلنت دندان نقش آن ها در حفاظت از استخوان و پیشگیری از آسیب دیدن ساختار صورت و بنابراین بهبودی ظاهر است. هنگامی که بیشتر و یا تمام دندان های طبیعی از دست رفتند و یا خراب شدند، چیزی در استخوان فک برای تحریک رشد استخوان نمی ماند و همین اتفاق موجبات آسیب های بیشتری به دهان را فراهم می کند. به ندرت به دلیل مشکلاتی که برای لب ها پیش می آید و چین و چروک هایی که ایجاد می شوند، سن فرد بیشتر به نظر می رسد.

با استفاده از ایمپلنت های دندان تمامی این اتفاقات متوقف می شوند و شما تا سال های سال می توانید از داشتن دندانی مشابه دندان های خود بهره ببرید. ایمپلنت دندان ظاهر طبیعی دهان و دندان شما را حفظ می کند.

نتیجه بخشی سریع

فوق تخصص ایمپلنت، جای خالی دندان شما را با ایمپلنت دندانی جدید و زیبا در نهایتا دو جلسه پر می کند. متخصص ایمپلنت به شما راه حلی دائمی برای بازیابی لبخندتان می بخشد و همچنین شما بهبودی قابل توجهی در جویدن مواد غذایی، پایداری و استحکام دندان هایتان تجربه خواهید کرد. به این نکته توجه کنید که موارد مختلف با هم متفاوت اند، در رابطه با روند درمانی تان باید با دندانپزشک متخصصتان مشورت کنید.

ایمپلنت دندان

نتیجه بخشی سریع ایمپلنت دندان

بازگردانی اعتماد به نفس

ایمپلنت های دندان باعث می شوند شما احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید زیرا آن ها شما را قادر می سازند که به راحتی بخورید، بخندید و بدون محافظه کاری لبخند بزنید، بدون هیچ درد و نگرانی ای. به جهت اینکه ایمپلنت دندان دقیقا مشابه با دندان های واقعی به نظر می رسد، دهانتان دیگر نمی تواند تصمیم بگیرد که چگونه زندگی خود را زندگی کنید.

راحتی در تمامی موقعیت ها

برخلاف دندان های مصنوعی شما هیچگاه ایمپلنت دندان را از دهانتان خارج نمی کنید. شما می توانید با ایمپلنت دندانتان مسواک بزنید، نخ دندان بکشید، غذا بخورید، بنوشید و بخوابید، زیرا که ایمپلنت ها کاملا دائمی هستند.

بازگردانی دهان به حالت طبیعی

ایمپلنت ها دندان نزدیک ترین ها به دندان های طبیعی هستند. هنگامی که یک دندان کامل، و ریشه ها، جایگذاری می شوند، لبخند شما دقیقا همانند دندان های طبیعیتان احساس و عمل می کند. همه چیز در دهان شما طبیعی به نظر می رسد و هیچ شخصی متوجه وجود ایمپلنت دندان در دهانتان نمی شود.

مزیت ایمپلنت دندان

بازگردانی لبخند به حالت طبیعی

افزایش کیفیت زندگی

ایمپلنت دندان هر دوی لبخند و دهان شما را قادر می سازد که به طور طبیعی عمل کنند، که نتیجه اش در افزایش راحتی و اعتماد به نفس هنگام لبخند زدن، غذا خوردن و صحبت کردن است. ایمپلنت ها کیفیت زندگی شما را به طرق زیر افزایش می بخشند:

  • بهبود عادات غذایی
  • حذف چسب های لازم برای نگهداری دندان های مصنوعی
  • حذف گیره های فلزی مخرب و با ظاهر نازیبای دندان های جزئی مصنوعی
  • عدم نیاز به خارج ساختن دندان مصنوعی و بریج دندان از دهان

سخن آخر

ایمپلنت دندان می تواند لبخندی زیبا و دندان هایی مرتب و بدون جای خالی را به صاحبش ببخشد. از نکات مهم در رابطه با ایمپلنت های دندان این است که حتما باید به بهترین متخصص ایمپلنت تهران برای انجام جراحی و کاشت مراجعه کنید تا نتیجه ای که می گیرید همانی باشد که در ذهنتان داشتید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =