logo aryam

مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

مرکز ایمپلنت دندان

بهداشت دهان و دندان از مهمترین مسائل در حوزه سلامت است. همچنین لبخند زدن از زیبایی های صورت هر آدمی ست و درصورت خرابی دندان ها و وجود مشکل این زیبایی تحت تاثیر قرار می گیرد هم چنین سلامتی دهان و دندان می تواند برای افراد بسیار اذیت کننده باشد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در سلامت دندان ها ااگر در مناطق شمال تهران مثل زعفرانیه هستید، می توانید به مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران سری بزنید تا از بهترین خدمات این مرکز به مدیریت دکتر میثم آریام بهترمند شوید.

ایمپلنت دندان چیست؟

پیش از آنکه به بررسی بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران بپردازیم، بهتر است که در خصوص ایمپلنت دندان یا کاشت دندان با شما صحبت کنیم. بسیاری از افراد بنا به دلایل بیماری‌ های مختلف دهان و دندان، ممکن است دچار پوسیدگی دندان و ریخته شدن و از بین رفتن آن شده‌ باشند. به صورت کلی بیماری‌ هایی نظیر بیماری لثه، پوسیدگی یا آسیب شدید به دندان می‌ تواند سبب از بین رفتن یک یا چند عدد از دندان‌ های شما بشود که زندگی شما را با دشواری‌ هایی روبه‌ رو کند. در کل نداشتن دندان‌های سالم علاوه بر آنکه ظاهرتان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد بلکه بلعیدن و جویدن غذا و یا مواردی از این قبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در این شرایط باید از روش ایمپلنت دندان یا کاشت و پروتز دندان به منظور بهبود کیفیت زندگی خود بهره ببرید.

به شما توضیه می‌ کنیم که عملیات کاشت دندان را در بهترین کلینیک‌ های متخصص ایمپلنت دندان انجام دهید. در غیر این صورت پس از انجام فرآیند کاشت اولیه، ممکن است با عوارضی خاص مانند التهاب، درد و ناراحتی در چانه، گونه‌ ها یا زیر چشم‌ ها را داشته باشید. به صورت کلی این عوارض ذکر شده یا این شرایط خاص نشان‌ دهنده نصب نامناسب ایمپلنت یا بروز عفونت و وضعیت بحرانی لثه و استخوان فک خواهد بود. به همین دلیل برای انجام کاشت دندان، به بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران، دکتر آریام مراجعه فرمایید.

ویژگی های بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

اینکه افراد در هر شغل و حرفه ای به دنبال بهترین ها باشند کاملا طبیعی و اصولی ست. یکی از خدمات مهم در حوزه دندانپزشکی ایمپلنت دندان است که نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد تا نتیجه درستی از این موضوع حاصل شود. اما سوال اصلی در حوزه ایمپلنت دندان این است که چگونه باید بهترین مرکز را شناخت و به آن مراجعه کرد؟! در ادامه به بررسی اینکه یک مرکز خوب ایمپلنت در شمال تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان به آن به عنوان یک مجموعه خوب اعتبار بخشید.

داشتن تجهیزات باکیفیت

یکی از ویژگی های یک مرکز خوب در هر نقطه از تهران این است که از بهترین تجهیزات برای کار خود استفاده کند. داشتن ابزار بی کیفیت و دست چندم می تواند نه تنها کیفیت کار را پایین بیاورد، بلکه ممکن به مراجع نیز آسیب وارد کند.

استفاده از متریال خوب و با کیفیت

یکی دیگر از ویژگی های یک مرکز دندانپزشکی خوب استفاده از متریال خوب و با کیفیت است؛ گفتن این موضوع که متریال بی کیفیت به راحتی می تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد جای گفتگو ندارد ولی باید تاکید داشت تا با استفاده از این مواد با سلامت دهان ودندان افراد بازی نشود.

ایمپلنت دندان

داشتن پرسنل خوشرو و مجرب

پرسنل در هر گروه و مجموعه ای می تواند به راحتی یک حرفه و شغل را به ترقی برساند و یا به افول نزدیک کند، از این رو باید به این نکته بسیار توجه کنید مرکزی که به آن مراجعه می کنید از این موضوع مستثنا است یا خیر.

پزشک حرفه ای و متخصص

آخرین اصل و مهمترین آن این است که پزشکی که به آن مراجعه می کنید از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد، سابقه و دانش تخصصی در حوزه ایمپلنت می تواند به راحتی سلامتی و باقی ویژگی ها را با خود به همراه داشته باشد زیرا یک پزشک باید طبق اصول و مقررات پیش برود و این یعنی استفاده از بهترین تجهیزات، متریال و گروه کاری.

مرکز دندانپزشکی آریام در شمال تهران

مرکز ایمپلنت دندان دکتر آریام در شمال تهران منطقه زعفرانیه یکی از بهترین ها در حوزه ایمپلنت است. در این مرکز، شما با یک پزشک فوق تخصص در ایمپلنت دندان سروکار دارید و این یعنی بهترین ها در این حوزه در کنارهم، پس با آسودگی خاطر می توانید خدمات با کیفیت و مناسب را دریافت کنید. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که، خوش‌ رویی و احترام کادر مرکز دندان پزشکی، چیزی ست که رضایت مراجعان ما را صدرصدی کرده است.

در کل، اگر به دنبال این هستید که خدمات با کیفیت دندانپزشکی را در بالاترین سطح دریافت کنید، سری به به مرکز دندان پزشکی آریام در شمال تهران به عنوان یکی از بهترین‌ ها در این منطقه، بزنید.

ویژگی های مرکز ایمپلنت دندان دکترآریام در شمال تهران

این مرکز با داشتن تجربه چندساله کاشتن ایمپلنت دندان دارای شهرت بسیار خوبی در این منطقه شده است، در ادامه معرفی ویژگی های مهم این مرکز می پردازیم:

  1. داشتن کادری مجرب و حرفه ای
  2. استفاده از ابزار های پیشرفته و به روز دنیا
  3. استفاده از متریال های باکیفیت و درجه جهانی
  4. داشتن تجربه و تخصص بی نظیر
  5. خوش برخورد و حرفه ای در کار
کاشت ایمپلنت دندانی

مزیت‌ های کاشت ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت دکترآریام

اگر شما عزیزان عملیات کاشت یا ایمپلنت دندان را در مطب یا کلینیک بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران، انجام دهید، به طور قطع مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگرچه روش ایمپلنت دندان یک روشی گران ‌قیمت و پر هزینه به شمار می‌آید، اما به دلیل مزیت‌های بسیاری که دارد، ارزش این را دارا می‌باشد که شما به جای استفاده از روش‌های قدیمی، از این روش مفید و جدید استفاده کنید. از جمله مزایای کاشت دندان در کلینیک‌ بهترین متخصص ایمپلنت دندان می‌توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

بهبود زیبایی ظاهری

یکی از مزیت‌ های بسیار مهم کاشت دندان در کلینیک‌های بهترین متخصص ایمپلنت دندان، بهبود زیبایی ظاهری شماست. دندان در صورت و ظاهر شما تاثیر بسزایی دارد. اگر شما دندان‌های نامناسب و پوسیده داشته باشید، ظاهر شما تحت الشعاع قرار گرفته و از لبخند خود رضایت کافی را نخواهید داشت. این موضوع می‌تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل اگر همچنان برای ایمپلنت دندان خود دچار شک و تردید هستید، بهتر است که هرچه سریع‌تر به کیلینیک دکتر آریام، بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران مراجعه فرمایید.

افزایش قدرت تکلم

نبود دندان به خصوص دندان‌های جلو، می‌تواند بر روی صحبت کردن و قدرت تکلم شما تاثیر نامناسبی داشته باشد. با انجام عملیات کاشت دائمی دندان در کلینیک بهترین متخصص ایمپلنت دندان، قدرت تکلم‌تان به شما باز خواهد گشت. در واقع یک ایمپلنت خوب و با کیفیت، این زمینه را برای شما فراهم می‌آورد که مانند قبل به‌ خوبی از زبان و دندان‌های خود برای ایجاد آوا و صحبت کردن استفاده نمایید.

تسهیل و بهبود غذا خوردن و جویدن

جویدن مناسب غذا، سلامت گوارش و معده‌تان را فراهم خواهد کرد. اگر شما دندان‌های مناسبی نداشته باشید یا اینکه دندان‌هایتان از بین رفته باشد، به راحتی نمی‌توانید غذا را بجوید و آن را هضم نمایید. با این وجود می‌توان اذعان داشت که ایمپلنت‌ها به‌ راحتی می‌توانند نقش دندان‌های طبیعی را در جویدن و بلع غذا ایفا نماید و به شما این اجازه را خواهند داد که با اطمینان و بدون درد غذای مورد علاقه خود را بخورید. این موضوع دقیقا بالعکس کاربری یا کاربرد پروتزهای دندان می‌باشد که مدام در حین غذا خوردن یا صحبت کردن جابه‌جا می‌شوند یا مورد لغزش قرار می‌گیرند.

افزایش سلامت دهان و دندان

برای آنکه سلامت دهان و دندان شما افزایش پیدا کند، باید کاشت دندان را در کلینیک دکتر آریام، بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران انجام دهید. به صورت کلی به خاطر داشته باشید که برای کاشت دندان مصنوعی نیازی به کوچک کردن سایر دندان‌ها نیست. در این حالت است که دندان‌های مجاور بدون آنکه دست خورده شود یا لطمه‌ای به آن‌ها وارد گردد، به صورت کاملا دست‌نخورده باقی خواهد ماند و در درازمدت سلامت آن‌ها حفظ می‌شود. از جمله نکات بسیار مهمی که در این خصوص باید بدانید، به شرح زیر خواهد بود:
میله تیتانیوم موجود در ایمپلنت‌ با استخوان فک شما ترکیب خواهد شد و بدین صورت کاشت دندان برای شما به عنوان یک دندان دائمی و سالم خواهد بود.
به دلیل استفاده از میله تیتانیوم، ایمپلنت‌ نمی‌لغزد، صدا ایجاد نمی‌کند یا به استخوان فک آسیب نخواهد رساند.
بعد از ایمپلنت دندان امکان دسترسی به فضای بین‌دندانی در حین مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن برای رعایت بهداشت دهان و دندان وجود دارد.

ماندگاری و دوام بسیار مناسب

یکی دیگر از مزیت‌ های بسیار مهم کاشت دندان در کلینیک بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران این است که ایمپلنت‌های دندانی مستحکم و مادام‌العمر همراه شما خواهند بود. البته مراقبت خوب از آن‌ها نیز در افزایش طول عمر آن‌ها تاثیر خواهد داشت.

 
چرا مرکز ایمپلنت دندان دکتر آریام

چرا مرکز ایمپلنت دندان دکتر آریام در شمال تهران

این مرکز با داشتن امکانات مجهز و پیشرفته و به روز دنیا خدمات بسیار با کیفیت و فوق العاده ای را ارائه می دهد، علاوه بر این استفاده از متریال های درمانی مثل کامپوزیت های درجه 1 جهانی  و استفاده از ایمپلنت های با کیفیت و به روز دنیا یمی از بهترین ها در حوزه کاشت ایمپلنت و باقی درمان های دندان پزشکی است.

علاوه بر این دکتر میثم آریام با داشتن سابقه نزدیک به 20 سال در حوزه ایمپلنت دندان به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل شده است، دکتر آریام در کلینیک خود در ظمال تهران منطقه زعفرانیه و داشتن سابقه چندین ساله در این منطقه از شهرت زیادی در کار های دندان پزشکی برخوردار است.

اگر شما نیز به دنبال یک پزشک حرفه ای و درجه یک در زمینه ایمپلنت دندان و.. دارید تنها کافی ست سری به مطب دکتر میثم آریام بزنید تا هم از کادر مجرب و حرفه ای او مطلع شوید و هم اینکه با تجهیزات پیشرفته کلینیک دکترآریام در شمال تهران آشنا شوید.

معرفی دیگر مراکز ایمپلنت در شمال تهران

در ادامه به معرفی دیگر مراکز ایمپلنت دندان در شمال تهران می پردازیم که در کار خود حرفه ای هستند:

  • مرکز دندانپزشکی دکتر آریام
    زعفرانیه، مقدس اردبیلی
  • دکتر مهدی کریمی
    سعادت آباد، خ سرو غربی،خ بخشایش، پایین تر از بیمارستان عرفان ،ساختمان افتخار،پ۵۶، ط۴، واحد 402
  • دکتر مهدی نعمت الهی
    تهران، اتوبان ستاری شمال به جنوب، روبروی پاساژ کوروش، ابتدای پیامبر غرب، مجتمع مهستان، طبقه 3، واحد 11
  • دکتر آزاده فاضل
    تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان 5، ساختمان پزشکان بوستان، طبقه 2، واحد 6
  • دکتر مهیار ماهوش محمدی
    تهران، پاسداران، بالاتر از برج سفید، نبش خیابان حجت سوری، داخل مرکز خرید پاسداران، طبقه 3، واحد 25

تفاوت مرکز ایمپلنت دکتر آریام و دیگر مراکز چیست؟

این مرکز با داشتن بهترین خدمات در حوزه ایمپلنت، کامپوزیت، جراحی های لثه و.. و داشتن بهترین متریال و بهترین تجهیزات به کار رفته در مجموعه و از همه مهمتر داشتن رضایت حداکثری مراجعان خود به مطب شمال تهران خود را به طور کامل از دیگر مطب های دندان پزشکی منطقه زعفرانیه تهران جدا کرده و حضور شما در این مرکز ایمپلنت دکتر آریام در شمال تهران را آسان و راحت کرده است.

راه های ارتباطی با مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

برای مراجعه به بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران می توانید از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری اقدام نمایید:

آدرس کلینیک دکترآریام در شمال تهران

زعفرانیه،نبش فلاحی و مقدس اردبیلی ساختمان پزشکان زعفرانیه،طبقه ۵.واحد

شماره تماس کلینیک دکترآریام در شمال تهران

۲۳- 02122747153

 
کلینیک دکترآریام در شمال تهران

کلینیک دکترآریام در تهران

سخن پایانی

مرکز ایمپلنت دندان دکترآریام در شمال تهران یکی از بهترین مراکزی ست که شما می توانید، با مراجعه له آن پس از معاینه و بررسی مشکل دندان تان با بهترین ابزار و تجهیزات درمان خود را شروع کنید. این مرکز با ارائه بهترین خدمات و داشتن کادری مجرب و حرفه ای در حوزه کاشت ایمپلنت دندان آماده خدمت رسانی به شما عزیز ان است.

سوالات متداول مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

مرکز ایمپلنت دکتر آریام در شمال تهران منطقه زعفرانیه یکی از بهترین ها در زمینه ایمپلنت است.

بله، دسترسی آسان این مرکز رضایت حداکثری برای مراجعان را دارد

بله کاملا از متریال های درجه یک و با کیفیت برای درمان دندان های شما استفاده می شود، حتی قبل از شروع درمان خودتان می توانیداین موضوع را بررسی کنید.

 
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 1 =