logo aryam

قیمت ایمپلنت یک روزه

ایمپلنت یک روزه

قیمت ایمپلمنت یک روزه

ایمپلنت دندان

احتمالا هنگامی که شما هم با مشکلات مربوط به دندان هایتان رو به رو می شوید، برای انتخاب راه حل مناسب دچار سردرگمی می شوید. افراد هنگامی که یک و یا چند دندان خود را از دست می دهند احتیاج دارند تا در رابطه با تمامی گزینه های موجود اطلاعاتی به دست بیاورند تا بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند.

راه حل های فراوانی برای جایگزینی دندان از دست رفته و یا پوسیده وجود دارند، مانند کاشت بریج دندان، استفاده از دندان های مصنوعی و یا ایمپلنت دندان. افرادی هستند که به سبب موقعیت اجتماعی و یا هر شرایط به خصوصی علاقه مند به جایگزینی دندان دریک روز هستند و نمی توانند برای پروسه طولانی مدت کاشت ایمپلنت های دندان سنتی صبر کنند.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را در رابطه با ایمپلنت دندان یک روزه بیان کنیم.

ایمپلنت

کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت یک روزه

از بهترین نکاتی که در رابطه با این طریق کاشت ایمپلنت می توان گفت، در یک روز کاشته شدنش است. پروسه کاشت ایمپلنت دندان سنتی، طولانی و به این صورت است که ابتدا ایمپلنت، که ریشه مصنوعی تیتانیومی قرار گرفته در فک است، کاشته شده و مدت زمانی برای جوش خوردنش به استخوان فک باید صرف شود. پس از این مدت زمان فک توسط متخصص ایمپلنت بررسی شده و اگر شرایط مناسب و فراهم بود تاج دندان مصنوعی جایگذاری می شود.

ایمپلنت یک روزه و یا ایمپلنت فوری همانطور که از اسمش پیدا است، در یک روز پس از بررسی فک و وجود مقدار مناسبی از استخوان فک کاشته شده و در همان روز تاج دندان کاملا مشابه با دندان های دیگر نیز بر جایش قرار می گیرد.

پیش از کاشت ایمپلنت فوری، بررسی ها و عکس برداری هایی از دندان و فک صورت می پذیرد و سپس پس از مناسب بودن شرایط، اعمال بی حسی و بی هوشی بیمار انجام شده و دندانپزشک متخصص عمل جراحی را انجام می دهد.

مزایای ایمپلنت یک روزه

  • انجام یک عمل جراحی به جای چندین عمل
  • جایگذاری تاج دندان دائمی به جای تاج موقتی
  • ظاهر و احساسی کاملا مشابه با دندان های طبیعی
  • کاهش چین خوردگی های بافت اطراف دهان به دلیل فقدان استخوان کافی
  • حذف حساسیت های به دماهای خیلی پایین و یا خیلی بالا
  • جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان فک
  • احتیاج به یک جلسه ویزیت دندانپزشک
  • کاهش زمان ترمیم و بهبودی
  • مواجه شدن با عوارض کمتر
  • مقرون به صرفه تر از نظر نحوه درمانی و مراقبت طولانی مدت
  • یک راه حل دائمی با طول عمر مادام العمر
  • سهولت در جویدن و مصرف مواد غذایی
  • سهولت در صحبت کردن و تلفظ کلمات
ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان

پیوند استخوان فک

ممکن است برای برخی سوال پیش بیاید که آیا در همان روز کاشت ایمپلنت دندان یک روزه می توان پیوند استخوان فک نیز انجام داد یا خیر. این پیوند زمانی انجام می شود که تراکم استخوان فک بیمار کم تر از مقدار مورد نیاز جهت حمایت ایمپلنت دندان باشد. اگر شرایط فک فرد بیمار مناسب و امادگی لازم را داشته باشد، در همان روز کاشت ایمپلنت، جراحی مربوط به پیوند استخوان نیز انجام می پذیرد.

قیمت ایمپلنت یک روزه

یکی از مسائل مهم برای اغلب بیماران قیمت ایمپلنت یک روزه است. مسائلی مانند نحوه انجام پروسه کاشت ایمپلنت، موادی که مورد استفاده قرار می گیرند، موقعیت قرار گیری گپ و مواردی از این قبیل بر قیمت ایمپلنت یک روزه تاثیر می گذارند، ولی در کل ایمپلنت یک روزه در حدود 10 تا 20 درصد از ایمپلنت سنتی گران تر است.

سخن آخر

کاشت ایمپلنت دندان به تخصص و تبحر زیادی احتیاج دارد. برای اینکه بتوانید نتیجه مناسب و موردنظرتان را بگیرید حتما به بهترین متخصص ایمپلنت تهران مراجعه کنید. با انتخاب ایمپلنت دندان برای جایگزینی گپ ایجاد شده در دهانتان، زیبایی را به خود و اطرافیانتان هدیه دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 11 =