logo aryam

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است

ایمپلنت‌ های دندانی، موثرترین جایگزین برای دندان های از دست رفته هستند. برندها و انواع مختلفی از ایمپلنت‌ های دندانی وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟ این مقاله را از دست ندهید.

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟

ایمپلنت‌ های دندانی این روزها توسط شرکت‌ های متعددی تولید می‌ شوند و رقابت شدیدی بین آن‌ ها از نظر قیمت و کیفیت وجود دارد. برترین برندهای ایمپلنت در ایران بر اساس کیفیت و قیمت در زیر فهرست شده اند.
1. ایمپلنت استرومن
یک ایمپلنت شناخته شده و مشهور سوئیسی است که با تفاوت زیاد دارای جایگاه بهترین ایمپلنت است.
2. ایمپلنت زیمر
ایمپلنت‌ های زیمر ساخت آمریکا میزان موفقیت بالایی دارند. این سازمان به طور مداوم در حال تولید محصولات پزشکی برای ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید است. در سال 1927 شرکت زیمر تاسیس شد. اگرچه این ایمپلنت گران است، اما کیفیت بسیار خوبی دارد.
3. ایمپلنت آرگون
ایمپلنت‌ های آرگون ساخت آلمان کیفیت برتری دارند و اولین بار در سال 1999 معرفی شدند. هزینه کاشت آرگون با توجه به کالیبر بالای آن مناسب است.
4.ایمپلنت آیرس
ایمپلنت آیرس که در سال 1994 در سوئیس تولید شد، در دسته ایمپلنت‌های با کیفیت و قیمت مناسب قرار می‌گیرد. این شرکت محصولات خود را در بیشتر کشورهای جهان توزیع نموده و بیش از دوازده نوع مختلف ایمپلنت تولید می‌کند.
5. ایمپلنت بایوتم
ایمپلنت بایوتم که در سال 2008 در بوسان کره تاسیس شد، یک ایمپلنت کره ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که موفق به دریافت گواهینامه CE در سال 2009 شد. درباره مرحله قالب گیری ایمپلنت در کاشت دندان
6. ایمپلنت اوستم
یکی دیگر از ایمپلنت‌ های کره ای عالی، Ostem در سال 1997 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سئول است. گواهینامه‌ های FDA و CE در سال های 2001 و 2002 به Ostem Implant اعطا شد. این شرکت محصولات خود را در بیش از 70 کشور توزیع می‌ کند و بیش از 24 نوع مختلف ایمپلنت را ارائه می‌ دهد.
7. ایمپلنت مگاژن
Magagen Implant یک شرکت کره ای ایمپلنت است که در سال 2002 تاسیس گردید. بیش از 18 نوع مختلف ایمپلنت توسط این شرکت تولید شده است و کالاهای آن در 88 کشور به فروش می‌رسد. دائگو کره به عنوان دفتر مرکزی آن عمل می‌کند.
8. ایمپلنت نئودنت
استرومن در سال 2012 شرکت برزیلی Neodent Implant را خریداری کرد که در سال 1993 تاسیس شد. بیش از 30 نوع ایمپلنت مختلف توسط این شرکت تولید شده است و کالاهای آن در 62 کشور جهان عرضه می شوند.
9- ایمپلنت ای سی ایکس
ایمپلنت ACX در سال 2004 تاسیس شد، ایمپلنت ACX یک ایمپلنت آلمانی با کیفیت بالا است که محصولات آن در 52 کشور عرضه می گردد.

 

بهترین نوع ایمپلنت در ایران کدام است؟

ایمپلنت دیجیتال موفق‌ ترین و دقیق‌ ترین نوع ایمپلنت دندانی موجود در ایران از نظر کاشت است. علاوه بر این، ایمپلنت‌ های استرومن بهترین مارک ایمپلنت هستند.
به طور کلی، امروزه انواع مختلفی از برندها و انواع ایمپلنت‌ های دندانی موجود است که هر کدام هدف و کاربرد منحصر به فردی دارند. ایمپلنت دندان ایده آل برای شما ممکن است بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد.
برای دریافت بهترین ایمپلنت دندان، حتما با یک متخصص ایمپلنت بسیار ماهر مشورت کنید و مطمئن شوید که برندهای معروف را انتخاب می کنید. متخصص ایمپلنت به کمک عکس‌های ایمپلنت ارزیابی می کند که کدام نوع برای هر فرد بر اساس شرایط او مناسب است.

ایمپلنت دیجیتال در ایران

بهترین ایمپلنت در جهان کدام است؟

ایمپلنت استرومن بدون شک برجسته ترین ایمپلنت دندان موجود در سراسر جهان است. استرومن که در سال 1954 تأسیس شد، با شرکت تحقیقاتی iti، یکی از برترین تولیدکنندگان ایمپلنت، برای ارائه طیف وسیعی از انواع پیشرفته ایمپلنت همکاری می‌ کند.

کشورهای بزرگ سازنده ایمپلنت

ایمپلنت‌ های سوئیسی و آمریکایی از نظر کیفیت ساخت بهترین هستند در حالی که ایمپلنت‌های کره ای از نظر قیمت مناسب و ارزش خرید شناخته شده اند.
طبیعتاً باید در نظر داشته باشید که ممکن است در هر کشور طیف وسیعی از برندهای اصیل و غیر معتبر ایمپلنت دندان وجود داشته باشد و کشور سازنده به تنهایی همیشه کیفیت ایمپلنت را منعکس نمی‌کند. قبل از دریافت ایمپلنت دندان، مطمئن شوید که کیفیت برند را بررسی کرده اید. برترین برندهای ایمپلنت قابل دسترسی در ایران را در بخش‌ های زیر برای هر کشور به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بهترین ایمپلنت محصول سوئیس

سوئیس یکی از تولیدکنندگان برتر ایمپلنت است و چندین برند معتبر ایمپلنت در آن موجود است. در میان برترین تولید کنندگان ایمپلنت سوئیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد: Ayres، Stroman، SEC و SPA

  • بهترین ایمپلنت در آمریکا

ساخت تجهیزات پزشکی با کیفیت بالا شهرت جهانی ایالات متحده است و بخش ایمپلنت نیز تفاوتی ندارد. از جمله ایمپلنت‌ های آمریکایی با بالاترین کالیبر می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد: Zimmer Biocare Nobel – Astratech

  • ایمپلنت کره‌ای درجه یک

با پیشرفت‌ های فوق‌العاده‌ ای که در تولید ایمپلنت ایجاد شده است، اکنون کره دارای تعداد زیادی برند است که کیفیت آن‌ ها هم تراز با مارک‌ های اروپایی است. ایمپلنت‌ های کره ای کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.
برندهای برتر ایمپلنت کره ای عبارتند از Biotem، Megagen، Astem، Ost و Dio.

  • ایمپلنت برتر ساخت آلمان

در مقایسه با ایمپلنت‌ های آمریکایی و سوئیسی، ایمپلنت‌ های آلمانی به عنوان گزینه‌های با کیفیت بالاتر و قیمت های مقرون به صرفه‌ تری در نظر گرفته می‌ شوند. از جمله برندهای برتر ایمپلنت آلمانی می‎توان به Argon، General، AX و Bego اشاره کرد.

  • بهترین ایمپلنت ایران

ایمپلنت‌ های دندانی در حال حاضر در بسیاری از کارخانه‌ های کشور عزیزمان تولید می‌شوند و ایمپلنت 3a جزو بهترین‌ های حال حاضر می باشد.

کشورهای بزرگ سازنده ایمپلنت

سخن پایانی

ایمپلنت دندان یک روش درمانی موثر برای جایگزینی دندان‌ های از دست رفته است. ایمپلنت‌ ها از موادی ساخته می‌ شوند که با بدن سازگار هستند و می‌ توانند به طور دائم در استخوان فک قرار گیرند. ایمپلنت به شما این امکان را می‌دهد که دندان‌ های جدید خود را تا آخر عمر حفظ کنید. اینکه بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است را به طور قطعی نمیتوان پاسخ داد زیرا هریک از مارک های موجود داری ویژگی های منحصر به فرد هستند.

سوالات متداول بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟

  1. بهترین ایمپلنت در جهان کدام است؟ایمپلنت استرومن بدون شک برجسته ترین ایمپلنت دندان موجود در سراسر جهان است. استرومن که در سال 1954 تأسیس شد، با شرکت تحقیقاتی iti، یکی از برترین تولیدکنندگان ایمپلنت، برای ارائه طیف وسیعی از انواع پیشرفته ایمپلنت همکاری می‌ کند.
  2. بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟
    هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد زیرا بهترین ایمپلنت دندان برای یک فرد ممکن است برای فرد دیگر بهترین نباشد.
  3. هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟
    هزینه ایمپلنت دندان بسته به عوامل مختلفی مانند نوع ایمپلنت، مواد ایمپلنت، تجربه دندانپزشک و موقعیت جغرافیایی متفاوت است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =