logo aryam

ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت بهترین جایگزین برای دندان های از بین رفته یک شخص می باشد. بزرگترین برتری ایمپلنت ایجاد دندانی مشابه دندان های طبیعی شما می باشد. ایمپلنت به دلیل داشتن مزیت های زیاد یک جایگزین مناسب و طولانی مدت برای جای خالی دندان شما است. ایمپلنت در حال حاضر یکی از بهترین روش های پوشش جای خالی دندان است. درصد موفقیت این درمان چیزی حدود 99 درصد است. ایمپلنت دندان آمریکایی بهترین کیفیت را دارد.

 اکثر ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم ساخته شده اند به همین دلیل بدن انسان با آن سازگاری کامل دارد و می تواند به صورت پایه ای و ریشه در دندان بکار رود.

ایمپلنت ها در انواع چاق و لاغر موجود هستند بعضی ها خیلی زود در دهان جا می افتند ولی برخی دیگر برای جا افتادن زمان نیاز دارند. در حال حاضر ایمپلنت های آمریکایی، آلمانی و سوئیسی جز بهترین مدل ایمپلنت دندان  است که در این مقاله ما نیز قصد دارید در مورد ایمپلنت دندان آمریکایی با شما گپ بزنیم.

انواع شرکت های لمینت آمریکا

برندهای آمریکای لمینت

آشنایی با انواع ایمپلنت آمریکایی

اگر به دنبال استفاده از ایمپلنت دندان آمریکایی باید بدانید برندهای زیادی وجود دارند و در این قسمت می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین برند را انتخاب کنید. تحقیقات نشان داده که مارک های ایمپلنت آمریکایی دارای طول عمر و دوام بیشتری نسبت به سایر ایمپلنت ها هستند. ضمن اینکه حدودا برند های آمریکایی نام آشنا قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند. در این قسمت در مورد انواع ایمپلنت دندان آمریکایی صحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت zimmer امریکا ( ایمپلنت زیمر آمریکا)

یکی از پرطرفدار ترین ایمپلنت های حال حاضر ایمپلنت زیمر آمریکا می باشد. کیفیت این محصول بسیار بالاست و لایق هزینه هنگفت آن نیز هست. زیمر اخیر بجای استفاده از تیتانیوم در ایمپلنت های خود به استفاده از فیکسچر هایی از تانتالیوم آورده است.

همین امر باعث شده طول عمر آنها بالاتر برود و خیلی دیر به دیر دچار فرسودگی شود. ایمپلنت زیمر بیومت به راحتی نیاز تمام مراجعه کنندگان و جراحان را برطرف می سازد و دارای تنوع محصولات زیادی است.

اگر میخواهید از این برند نام اشنا استفاده کنید مدل t3 آن بسیار شکیل و زیباست. ایمپلنت zimmer یا زیمر آمریکا دارای انواع ابانمنت هاست و به راحتی با هر نوع عاج دندانی می تواند ست شود. یکی دیگر از محصولات محبوب این برند آمریکایی biomet 3i است. فناوری بکار رفته در این محصول به گونه ای است که ایمپلنت بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن در دهان شما جای بگیرد و جوش بخورد.

این محصول باعث راحتی کار جراحان شده و به راحتی می توانند برای دندان های ریز و درشت ایمپلنت مناسب را بوجود آورند همچنین این محصول از به وجود آمدن هرگونه عفونت در دهان بعد از انجام ایمپلنت جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عفونت های احتمالی بعد از ایمپلنت مقاله عفونت ایمپلنت را مطالعه کنید.

برند لمینت زیمر

برند لمینت zimmer

ایمپلنت آمریکایی آسترا تک astra tech implant

این برند آمریکایی که با نام دنتس پلای سیرونا نیز شناخته میشود یک شعار تبلیغاتی جالب دارد که در آن میگوید ” نگران نباشد ما برای همه مشکلات شما یک راه حل مناسب داریم”. قابل ذکر است که این فقط یک شعار تبلیغاتی باقی نماند و آستراتک به یکی از برندهای ایمپلنت دندان آمریکایی تبدیل شد و جراحان با کمک این برند تمامی مشکلات مراجعه کنندگان را به راحتی رفع می کنند.

این برند بصورتی ساخته شده که به راحتی در دهان افرادی که از کمبود تراکم استخوان رنج می برند جا میگیرد و چفت می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند این است که دندان پزشکان و جراحان با استفاده از این روش به راحتی می توانند برای بیماران خود اصلاح لبخند را نیز انجام دهند.

سازندگان این برند بسیار روی ظرافت و کارایی این برند تمرکز دارند و همین امر موجب ماندگاری بالا این برند شده. توجه سازندگان و مسوولان این برند به نقدها و نظرات مخاطبان باعث شده روز به روز پیشرفت کند.

ایمپلنت دندان آمریکایی اینترالاک intra lock implants

اینترالاک یک برند ایمپلنت دندان آمریکایی خاص است. این شرکت با استفاده از مواد خاصی مانند ذرات نانو، کلسیم، فسفات و لایه اکسید مقاوم در فیکسچرها توانسته ایمپلنت منحصر بفردی تولید کند و در اختیار مراجعه کنندگان در سراسر دنیا قرار دهد.

این نوع ساخت ایمپلنت این برند باعث شده مدت زمان انجام و طول درمان بیمار بسیار کمتر از حد معمول شود. همین دلایل باعث شده از اینترالاک آمریکا به عنوان یک برند خاص یاد شود. یکی از مدل های برتر این برند ossean نام دارد و ویژگی بارز آن کم کردن زمان دوره نقاهت بیمار است.

ای برند با استفاده از یک فرمولاسیون خاص توانسته دوره بهبودی بیمار بعد از ایمپلنت را به یک هفته کاهش دهد و همین امر را عامل موفقیت ایمپلنت می داند. به دلیل وجود فسفات و کلسیم در ساختار فیکسچر ایمپلنت ای برند خیلی زود به استخوان های جوش می خورد.

شرکت اینترالاک آمریکا

برند ایمپلنت اینترالاک

چرا باید از یک برند معتبر ایمپلنت استفاده کنیم؟

در این روز ها که برندهای ناشناخته به دلیل ارزان قیمت بودنشان بازار را در دست گرفته اند می خواهیم دلایلی بیاوریم که بتوانید با خیال راحت تری از برندهای مطرح ایمپلنت دندان آمریکایی استفاده نمایید:

امروز اکثر افراد به خصوص کسانی که به سلامتی دندان خود بیش از دیگران اهمیت می دهند از برندهای معتبر ایمپلنت مطلع اند. به همین دلیل آنها بیشتر از برندهای معروف و معتبر استفاده می کنند و نتیجه بسیار خوبی نیز میگیرند.

برند های شناخته شده در هر شبکه اجتماعی به راحتی شما را قبل و بعد از ایمپلنت راهنمایی می کنند. همچنین خود لابراتوارهای نیز با برندهای معتبر بیشتر در ارتباط اند و از اصالت آنها با خبرند و آموزش های مورد نیاز برای استفاده از محصولات آنها را در اختیار دارند.

با استفاده از انواع ایمپلنت دندان آمریکایی می توانید در هر کجای دنیا به ترمیم آن بپردازید و دیگر نگرانی خاصی نداشته باشید. همچنین پزشکان نیز می توانند با استفاده از برندهای معتبر بصورت بین المللی فعالیت کنند و از هر کجا مراجعه کننده داشته باشند.

قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی چقدر است؟

تمامی برندهایی که بالاتر با آنها آشنا شدیم برندهای معتبر و نام آشنایی هستند که از بهترین مواد و ترکیبات استفاده می کنند. اما هرکدام از آنها دارای تفاوت هایی نیز هستند.  قیمت هرکدام بر اساس کیفیتشان تعیین می شود.

ایمپلنت دندان آمریکایی برند زیمر از جمله برندهایی است که در ایران بسیار بکار می رود و با استقبال مراجعین نیز مواجه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاور نیز می توانید با مطب دکتر آریام تماس بگیرید.

قیمت ایمپلنت

هزینه ایمپلنت

جمع بندی

آمریکا یکی از بهترین کشورهای تولید کننده و سازنده لوازم بهداشتی و درمانی است. ایمپلنت نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر میخواهید ایمپلنتی با کیفیت و طول عمر بالایی را در دهان استفاده کنید بهتر است به برندهای آمریکایی نظیر زیمر اعتماد کنید.

سوالات متداول ایمپلنت دندان آمریکایی

  • در ایران بیشتر از چه برند ایمپلنت آمریکایی بیشتر استفاده می شود؟
    در ایران بیشتر از برند زیمر آمریکا استفاده می شود که دارای کیفیت و طول عمر بسیار زیاد است.
  • آیا استفاده از ایمپلنت های چینی خطرناک است؟
    بله، تخمین زده می شود با رواج استفاده از ایمپلنت چینی درصد موفقیت ایمپلنت کم شود.
  • چه عواملی بر قیمت ایمپلنت تاثیر گذارند؟
    جنس ایمپلنت، کشور سازنده آن، زمان کاشت، پزشک متخصص و نوع جنس ایمپلنت
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + بیست =