logo aryam

انواع ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت سوئیسی

همانطور که میدانید ایمپلنت ها دارای انواع مختلفی هستند که نمونه های سوئیسی یکی از بهترین ها به شمار میروند. این ایمپلنت ها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند. آشنایی با انواع ایمپلنت سوئیسی برای کسانی که قصد خرید آن ها را دارند بسیار لازم است.

معرفی ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت سوئیسی یکی از برندهای محبوب ایمپلنت است و برای افرادی که دندان خود را کشیده یا از دست داده اند استفاده می شود. ایمپلنت ها را توسط جراحی در استخوان فک قرار می دهند و به عنوان پایه ای برای حمایت از تاج های دندانی نیز به شمار میروند.
بین ایمپلنت و تاج یک اباتمنت واقع شده است که به نوعی همه بخش ها را به یکدیگر وصل میکند. سال ها است که این ایمپلنت ها جزء ترمیم های دندانی بسیار موفق عمل کرده اند. به نوعی میتوان گفت ایمپلنت ها نوعی پروتز مصنوعی هستند که به بهترین شکل می توانند جایگزین دندان از دست رفته شما شوند.
اگر فرایند کاشت دندان توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود این نوع ایمپلنت ها به بهترین شکل عمل خواهند کرد. از آن گذشته شباهت زیادی با دندان های طبیعی دارند. از لحاظ عملکرد و ثبات نیز ایمپلنت های سوئیسی بینظیر هستند و دندانپزشکان زیادی علاقه مند به استفاده از آن ها می باشند.

معرفی ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت سوئیسی و ویژگی های آن ها

در این بخش رایج ترین انواع ایمپلنت سوئیسی و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • ایمپلنت سوئیسی اشترومن (ITI)
    ایمپلنت سوئیسی اشترومن (ITI) یکی از بهترین ایمپلنت های موجود در بازار است که در کشورهای زیادی در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی اشترومن جز نخستین مراکزی محسوب می شود که اقدام به تولید ایمپلنت هایی با سطح آب‌ دوست نموده است. طراحی این نوع ایمپلنت ها به صورتی است که موجب کاهش روند بهبودی می شوند و می توانند مدت زمان آن را به 3 الی 4 هفته نیز برسانند.
    سیستم استریلیزاسیون کامل این ایمپلنت یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار میرود. استریل بودن آن باعث می شود که از ایجاد بسیاری از عوارض جلوگیری شود. طول عمر این ایمپلنت را چیزی حدود 10 سال تخمین می زنند.
  • ایمپلنت سوئیسی بیودنتا
    از دیگر انواع ایمپلنت سوئیسی، ایمپلنت بیودنتا است. این ایمپلنت از پایداری بسیار خوبی برخوردار است و این موضوع باعث می شود که در کمترین زمان با استخوان ادغام گردد. این ایمپلنت ها از لحاظ ظاهری مخروطی شکل هستند و به علت اتصال 6 درجه ای که دارند قادر به مهار حرکات ریز ایمپلنت در استخوان می باشند. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید به منظور انجام انواع ترمیم از ایمپلنت تک‌واحدی گرفته تا کاشت همه دندان ها از این نوع ایمپلنت بهره ببرید.
  • ایمپلنت سوئیسی SIC
    ایمپلنت SIC از دیگر انواع ایمپلنت سوئیسی محسوب می شود. تولید این نوع ایمپلنت برای نخستین بار توسط شخصی با نام پروفسور دکتر ویلفرد انجام شد. جنس این ایمپلنت ها از تیتانیوم استاندارد است و دارای شکلی مخروطی می باشند. ساختار ایمپلنت SIC به شکلی است که در زمان کوتاهی با استخوان فک ادغام شده و این فرایند بسیار ایمن انجام می شود.
  • ایمپلنت سوئیسی SPI
    ایمپلنت سوئیسی SPI یکی از پرطرفدارترین نوع این ایمپلنت ها به شمار میرود. این مدل را در ترکیب با پروتزهای ثابت و متحرک نیز مورد استفاده قرار می دهند. بیشتر درمان هایی که به وسیله این ایمپلنت صورت می گیرند موفقیت آمیز هستند. این ایمپلنت بینظیر ساخت کمپانی Thommen Medical می باشد و طراحی آن به بهترین شکل صورت گرفته است. تاسیس این شرکت به سال ۱۹۷۵ در سوئیس بر میگردد و در کشورهای بسیاری از محصولات این برند استفاده می کنند.
  • ایمپلنت سوئیسی TRI
    از دیگر انواع ایمپلنت سوئیسی میتوان به ایمپلنت TRI اشاره کرد. کیفیت این ایمپلنت زیاد است و طراحی آن بسیار پیشرفته می باشد. در فرایند تولید محصولات این برند از مراحل مختلفی استفاده می شود و به طور دقیق کیفیت آن ها اندازه گیری خواهد شد. یکی از مهم ترین مزایای این ایمپلنت عدم نیاز به اباتمنت است. التهاب و شل شدن ایمپلنت در این مدل به ندرت مشاهده شده است.
  • ایمپلنت سوئیسی دکتر ایده
    ایمپلنت دکتر ایده از دیگر انواع ایمپلنت سوئیسی به شمار میرود که در ساخت آن از به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده است. این کمپانی در زمینه تولید ایمپلنت‌های فوری نیز بسیار موفق عمل کرده است. این موضوع باعث می شود که شما عزیزان قادر باشید پس از کشیدن دندان بلافاصله از آن ها استفاده نمایید. این کمپانی مطرح نیز در سال ۱۹۵۴ تاسیس شده است و ایمپلنت های آن به دو شکل مخروطی و مستقیم تولید می شوند.

ویژگی های ایمپلنت سوئیسی

سخن آخر

در این مطلب شما عزیزان را با انواع ایمپلنت سوئیسی آشنا کردیم. به جرات میتوان گفت این ایمپلنت ها جزء بهترین ایمپلنت های ساخته شده در جهان محسوب می شوند. شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آن ها استفاده کنید. اگر از این ایمپلنت ها به طور صحیحی مراقبت کنید طول عمر زیادی خواهند داشت و تا مدت ها می توانید از آن ها استفاده نمایید.
برای خرید انواع ایمپلنت سوئیسی با قیمت مناسب همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید. اگر پرسشی در زمینه این ایمپلنت های فوق العاده دارید کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول انواع ایمپلنت سوئیسی

  1. طول عمر ایمپلنت سوئیسی چقدر است؟
    ایمپلنت های سوئیسی از متریال درجه یک ساخته می شوند. این موضوع باعث می شود که از کیفیت و طول عمر زیادی برخوردار باشند. عواملی مانند تجربه و تخصص دندانپزشک و نحوه نگهداری شما از ایمپلنت نیز تاثیر زیادی در این زمینه دارد.
  2. قیمت ایمپلنت سوئیسی چقدر است؟
    این ایمپلنت ها در انواع مختلف و توسط شرکت های متفاوتی ساخته می شوند به همین دلیل قیمت آن ها نیز متغیر است و به برندی که انتخاب میکنید بستگی دارد.
  3. چه چیزی باعث می شود که موفقیت درمان با این ایمپلنت ها بیشتر باشد؟
    در ساخت این نوع ایمپلنت ها از بهترین متریال و آخرین تکنولوژی ها استفاده شده است. این موضوع موجب می شود که فرایند درمان با کمک آن ها موفقیت آمیز باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =