logo aryam

بهترین نوع ایمپلنت دندان

بهترین-نوع-ایمپلنت-دندان

بهترین-نوع-ایمپلنت-دندان

بهترین نوع ایمپلنت دندان

تنوع در انواع ایمپلنت دندان باعث شده که انتخاب را برای فرد مشکل کند. برخی از انواع ایمپلنت مربوط به کشور سازنده آن می باشد مانند ایمپلنت کره ای ، اروپایی و آمریکایی . همچنین تفاوت در کابرد و مراحل ایمپلنت انواعی از آن را به وجود می آورد که در ادامه به طور مفصل به بحث درباره آن می پردازیم .

بهترین-نوع-ایمپلنت-دندان

بهترین-نوع-ایمپلنت-دندان

انواع ایمپلنت بر مبنای کاربرد

1. برای جایگزین کردن یک دندان
2. برای جایگزین کردن چندین دندان از دست رفته به کار می رود . حداقل 4 الی 8 ایمپلنت برای دندان های یک فک استفاده می شود .
3. ایمپلنت به عنوان نقش نگهدارنده پل دندانی ثابت را دارد.
4. اوردنچر که نقش تثبیت دندان مصنوعی را دارد و از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری می کند. این نوع ایمپلنت برای افرادی است که تمام دندان های خود را در یکی از فک ها یا هر دو از دست داده اند.
5. نقش تکیه گاه برای دندان هایی که ارتودنسی شده اند.

انواع ایمپلنت بر اساس تعداد مرحله

1. تک مرحله ای
در این روش قطعه ای با طول مناسب انتخاب شده و درون فک قرار می گیرد .در این روش دندانپزشک باید دارای دقت کافی داشته باشد تا نیازی به جراحی دیگر نباشد .
2. دو مرحله ای
این ایمپلنت در دو مرحله انجام می شود . در این روش ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد. و بعد از آن لثه بخیه می خورد . سپس باید مدت زمانی تا جوش خوردن ایمپلنت صبر کرد و سپس کار ترمیم نهایی را انجام داد . کار جوش خوردن ایمپلنت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا دندان جدید در مقابل فشارهای درونی آسیب پذیر می باشد .

بهترین نوع ایمپلنت دندان

طبق بررسی های انجام شده دندانپزشک با توجه به شرایط بیمار از انواع ایمپلنت دندان استفاده می کند. بهترین نوع ایمپلنت دندان به نحوه کاشت و میزان دقت دندانپزشک بستگی دارد . حتی اگر ایمپلنت از بهترین مواد ساخته شده باشد و دارای بهترین استانداردها باشد در صورتی که به درستی در دهان قرار نگیرد نتیجه جراحی موفق نمی باشد .

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لمینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =