logo aryam

هزینه ترمیم دندان جلو

فاصله بین دندان و ترمیم آن ها

هزینه ترمیم دندان جلو

هزینه ترمیم دندان جلو

دندان جلو یکی از آسیب پذیر ترین دندان ها می باشد و بیشتر مواقع دیده شده است که این دندان در اثر ضربات یا غذا های سرد و گرم دچار آسیب های جدی و شکستگی شده است، از آنجایی که دندان جلو از دندان هایی است که تاثیر بسیار زیادی بر چهره دارد خیلی مهم است که این دندان سالم باشد و اگر خرابی برای آن پیش بیاید سریعا ترمیم شود به همین منظور بسیاری از افراد که به هر دلیلی از دندان های جلویی خراب رنج می برند به دنبال این هستند که هزینه ترمیم دندان جلو چقدر است تا بتوانند برای ترمیم دندان خود برنامه ریزی کنند. برای ترمیم بهتر به بهترین متخصص ایمپلنت  مراجعه نمایید.

رفع شکستگی دندان جلویی

ترمیم دندان جلو

باید بگویم که هزینه ترمیم دندان جلو به بسیاری عوامل بستگی دارد یکی از آنها پزشک دندان پزشک یا متخصصی است که بر روی دندان جلوی شما کار می کند وی تصمیم می گیرد با توجه به تعرفه ای که اتحادیه برای ترمیم دندان جلو در نظر گرفته است چه مقدار هزینه از شما در یافت کند اما خب چیز های دیگه ای مانند مواد استفاده شده و نوع کاری که بر روی دندان شما انجام می شود بسیار مهم است تا هزینه نهایی مشخص شود.

چرا دندان جلو آسیب پذیر است؟

دندان جلو به این دلیل که در جلوی دهان قرار گرفته اند و به نسبت دندان های دیگر از لایه ای نازک تر تشکیل شده اند و همچنین این که این دندان ها به نسبت دندان های عقبی بیشتر از لثه بیرون زده اند و حمایت کمتری از جانب لثه دریافت می کنند بسیار آسیب پذیر تر می باشند.

نازکی دندان های جلویی

چرا دندان جلو آسیب پذیر است؟

اگر دقت کرده باشید این دندان ها اولین مرحله آسیب های وارده به دهان را تحمل می کنند یک بوکسور را در نظر بگیرید هنگامی که مشت می خورد این دندان های جلویی هستند که بیشترین ضربه را تحمل می کنند و یا هنگام خوردن بستنی و یا چایی دندان های جلویی ابتدا گرما را حس می کنند و حتی در افراد سیگاری دود سیگار بیشتر بر دندان های جلویی تاثیر می گذارد و باعث پوسیدگی آنها می شود از این رو باید برای نگه داری این دندان ها بیشتر تلاش کنید تا نیاز نباشد هزینه ترمیم دندان جلو را بپردازید.

پوسیدگی دندان جلو

پوسیدگی یکی از دیگر عواملی است که بر خراب شدن دندان های جلویی تاثیر می گذارد و آنها را دچار مشکل می کند پوسیدگی عوامل مختلفی دارد بهترین راهی که می توانید از پوسیدگی دندان جلویی جلوگیری کنید این است که بهداشت دندانی خود را حفظ کنید و هر شب مسواک بزنید شاید بگویید چرا هر شب باید این کار را انجام دهید برای این که شب هنگام بهترین موقع برای این کار است وقتی می خوابید باکتری ها بهترین موقعیت را برای تغذیه مواد غذایی پیدا می کنند و شروع به ترشح اسید های خورنده می کنند تا بتوانند از دندان های شما تغذیه کنند از دیگر عواملی که باعث می شود شب هنگام موقع مناسبی برای مسواک زدن باشد این است که بعدش شما به خواب می روید و دیگر چیزی نمی خورید تا باکتری ها بتوانند از آن تغذیه کنند.

پوسیده شدن دندان های جلویی

پوسیدگی دندان جلو

سیگار کشیدن هم از عواملی است که باعث میشود دندان های شما به شدت اسیب ببینند و دچار پوسیدگی شوند در واقع سیگار سیستم دفاعی دهان را کند می کند و محیط را برای رشد باکتری ها آماده می کند از طرفی دیگر شیره ای که از سیگار،قلیان، پیپ و… ترشح می شود خود پوسیدگی را تشدید می کند. از این رو برای این که هزینه ترمیم دندان جلو گریبانگیر شما نشود توصیه می شود که سیگار کشیدن را کنار بگذارید.

ترمیم دندان های جلو با کامپوزیت

ترمیم دندان های جلویی با کامپوزیت میتواند بهترین روش برای ترمیم دندان های جلویی باشد زیرا در این روش کمترین تراش بر روی دندان ها اعمال می شود و فقط بافت خراب را از روی دندان ها تراش می دهند کامپوزیت گذاری بر روی دندان های عقبی هم استفاده می شود و یکی از روش های خوب و موثر برای ترمیم دندان ها می باشد که در بیشتر کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود اما بهتر است برای انی که از کیفیت بهتر کار برخوردار باشید به یک متخصص دندان یا متخصص ایمپلنت مراجعه کنید تا با استفاده از تجربه ای که در زمینه ترمیم دندان ها دارد بر روی  دندان شما کار کند.

کار گذاری کامپوزیت برای ترمیم دندان

ترمیم دندان های جلو با کامپوزیت

مزایای کاشت کامپوزیت برای ترمیم دندان ها

  • تراش کمتر بر روی دندان ها و برداشت بافت های پوسیده و خراب دندان ها
  • حفاظت بیشتر از بافت های سالم دندان و نگهداری حالت طبیعی آنها
  • زیبا سازی دندان با استفاده از مواد سفید
  • تنوع رنگی که هنگام ترمیم می توانید انتخاب کنید

عواملی که بر هزینه ترمیم دندان تاثیر می گذارند

عواملی که بر هزینه ترمیم دندان جلویی تاثیر می گذارد به شرح زیر می باشد.

دندان سفید شده

عواملی که بر هزینه پوسیدگی دندان تاثیر می گذارند

  1. میزان مهارت پزشکی بر روی دندان شما کار می کند و مکانی که مراجعه کرده اید
  2. تعداد دندان هایی که خرابی دارند
  3. جنس موادی که برای دندان های شما استفاده می شود
  4. نوع روشی که برای ترمیم دندان های جلویی خود انتخاب می کنید

حدود هزینه ای که باید برای ترمیم پرداخت کنید

هزینه هایی که در ادامه گفته می شود حدودی بوده است و برای این که از قیمت واقعی و به روز ترمیم دندان آگاه شوید بهتر است با کلینیک دکتر اریام تماس بگیرد تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

ترمیمی 1 سطحی 345,000
ترمیمی 2 سطحی 410,015
ترمیمی 2 سطحی 455,900
بیلداپ 525,000
آمالگام 1 سطحی 310,500
آمالگام 2 سطحی 360,000
آمالگام 3 سطحی 395,000
بیلدآپ آمالگام 430,000
پین بیلداپ 480,000
بیلداپ فایبر 530,000
پست ریختگی 510,000

جمع بندی

بهترین راه و کم هزینه ترین راه برای این که دندان های جلویی شما سالم بماند این است که از آنها به خوبی نگهداری کنید. اما خب در بعضی مواقع حتی ممکن است به صورت اتفاقی پیش بیاید که دندان جلویی شما آسیب ببیند و مجبور شوید هزینه ترمیم دندان جلویی را بپردازید تا دندان های شما باری دیگر زیبایی خودشان را به دست بیاورند. برای ترمیم دندان های خود به پزشک متخصص دندان دکتر آریام مراجعه کنید تا از بهترین و بروز ترین متد ها و تجهیزات برای ترمیم دندان های خود برخوردار باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

1چه موقعی دندان های جلویی نیاز به ترمیم دارند
هنگامی که دندان ها از فرم خود خارج می شوند و یا به علت های مختلف دچار شکستگی و پوسیدگی می شوند نیاز است که دندان های جلوی را ترمیم کنید
2برای ترمیم دندان های جلویی چه راه هایی را پیشنهاد می دهید؟
برای ترمیم دندان های جلویی چنیدن راه وجود دارد اما یکی از بهترین راه هایی که می تواند به ترمیم دندان شما کمک کند کامپوزیت دندان می باشد.
3برای ترمیم دندان به چه کسی مراجعه کنیم؟
دندان پزشکان معمولی هم می توانند دندان های شما را ترمیم کنند اما برای این که از بهترین کار بر روی دندان های خود بهرمند شوید بهتر است به متخصص دندان دکتر آریام مراجعه کنید.

4 دیدگاه ها

  1. حسین گفت:

    جناب الان من دندون جلوییم‌ ینی دندون کوچیک‌ جلویم‌ ی سوراخ‌ کوچیک‌ داره خیلی کوچیکه بخوام‌ پرش‌ کنم‌ هزینه اش چه قدر میشه؟

  2. اعظم کهندل گفت:

    سلام من 3تا دندون جلویم پوسیده شده اگه بخوام درست کنم هزینه چقدر

  3. نیلوفر گفت:

    سلام دندان جلویی من بر اثر سیگار قلیون خراب شده
    واقعیتش من از کودکی تا الان تو بهزیستی بزرگ شدم و هزینه آش بالاس ولی نمیتونم این وضع ادامه بدم واقعا نمیتونم تو آیینه ب خودم نگاه کنم سنم کمه دوس ندارم این وضع بدتر شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =