logo aryam

قیمت ایمپلنت کره ای dio

ایمپلنت کره ای dio

ایمپلنت

بعد از این که دندانتان را به هر دلیلی از دست می دهید، مسلما برای کاشت دندان جدید اقدام می کنید چرا که هم در زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار است و هم راحتی شما را در پی دارد.

ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان می باشد، در کاشت ایمپلنت استفاده از متریال خوب اهمیت بسیاری دارد. ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که در کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار میگیرد و جنس ها و برندهای مختلفی از آن در بازار موجود است. یکی از انواع آن ها برند کره ای می باشد که انواع مختلفی دارد. ما دراین مقاله قصد داریم تا توضیحاتی در مورد ایمپلنت کره ای و قیمت ایمپلنت کره ای dio برای اطلاعات بیشتر ارائه دهیم .

کاشت ایمپلنت به جای دندان ازدست رفته

ایمپلنت

ایمپلنت کره ای Dio

از ایمپلنت های کره ای 5 برند در داخل ایران وجود دارد. ایمپلنت دی او یک برند معروف است که توانسته بازار خوبی میان 5 برند دیگر برای خود کسب کند.

درسال 2000 شرکت دی او فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرده است، این برند در بازار جهانی جز پرفروش ترین برندها می باشد و محصولات خود را به 60 کشور که از لحاظ صنعتی درجه 2 هستند ارسال می کنند.

اما برای دندان پزشکان از نظر راحتی کار مشکلاتی داشته است که با تولید برند UF این مشکلات و ضعف ها حل شد.  ایمپلنت های کره ای هم کیفیت خوب دارند هم نامناسبً در واقع بهترین نوع ایمپلنت کره ای برندی است که از شرکت های معتبر کره ای تولید شده باشد و در ایران و سایر کشورها شناخته شده باشد.

در واقع شرکت دی او بیشتر از 25 سال است که در کشور کره تاسیس شده است که به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش خوبی که دارند این شرکت توانسته نام خود را میان کشورهای معروف جهان در زمینه تولید ایمپلنت قرار دهد.

باز هم برای اطلاعات بیشتر درباره انواع برند ایمپلنت و قیمت آن ها به خصوص قیمت ایمپلنت کره ای Dio می توانید با بهترین متخصص ایمپلنت، دکتر آریام مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سئوالات متداول ایمپلنت کره ای دی او

1بهترین مارک ایمپلنت دندان کدام است؟
بهترین مارک ایمپلنت مارکی است که ماندگاری بالایی داشته باشد و اجزای آن از بهترین جنس تشکیل شده باشد، دندان پزشک باید بهترین مارک را ازبین انواع مختلف ایمپلنت انتخاب کند.
2کدام شرکت ها بهترین نوع ایمپلنت های کره ای را تولید می کنند؟
شرکت های اوستم، دنتیس و امپلنتیوم بهترین برندهای ایمپلنت کره ای را تولید می کنند.
3انواع ایمپلنت براساس کشور سازنده کدام است؟
ایمپلنت کره ای، آمریکایی، اروپایی و سوئیسی

قیمت ایمپلنت کره ای DIO

در مورد قیمت ایمپلنت حتما باید اول معاینه و ویزیت شوید، زیرا به غیر از هزینه پایه، اباتمنت و قالب گیری باید بررسی شود که بعضی از نقاط دهان ممکن است نیاز به بازسازی، پیوند استخوان و تزریق پودر استخوان داشته باشد که در این صورت در قیمت تاثیرگذار است و باعث افزایش قیمت ایمپلنت می شود.

جراحی های ایمپلنت در سه روش ساده، پیشرفته و خیلی وسیع انجام می شود که هرکدام از آن ها می تواند در قیمت تاثیرگار باشد و همین طور انواع گوناگون برندهای ایمپلنت نیز تاثیر زیادی در قیمت میگذارند. ایمپلنت های کره ای دی او نسب به کیفیتی که دارند از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای

مزایای ایمپلنت دیو

  • قیمت مناسب دارد.
  • کیفیت نسبتا مناسبی دارد.
  • در سرار ایران نمایندگی دارد.
  • دارای سیستم دیجیتالی Dio navi می باشد.
  • خدمات شرکت وارد کننده را دارا می باشد.

معایب ایمپلنت دیو

به جرات می توان گفت که ایمپلنت دیو از بهترین انواع ایمپلنت موجود در ایران است که توسط متخصصان این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد. تنها نکاتی که باید به آن ها توجه کنید این است که حتما برند کره ای و اورجینال این ایمپلنت را استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که برای کاشت آن به متخصصی معتبر مراجعه کنید.

زیرا دندانپزشکان معمولی و با تجربه کم ممکن است از ایمپلنت های دیو ساخت ایران که قطعات پروتزی شان دارای کیفیت کمی است استفاده کنند و بیماران را با مشکلاتی مواجه سازند. تنها عیبی که برای این ایملنت می توان نام برد قیمت نسبتا بالای آن است که قطعا ارزش هزینه کردن را دارد، زیرا به شما دندان هایی زیبا و مقاوم می بخشد.

آیا برند ایمپلنت برروی موفقیت کاشت تاثیر گذار است؟

بیشتر از برند ایمپلنت، مهارت و تجربه دندان پزشک بر روی موفقیت کاشت ایمپلنت تاثیرگذار است. یکی از عوامل موفقیت در کاشت ایمپلنت مهارت جراح در جراحی ایمپلنت و طراحی پروتز مصنوعی می باشد. درصورتی که اگر جراح حرفه ای نباشد ولی از بهترین برند ایمپلنت هم استفاده کرده باشد، باز هم احتمال شکست وجود دارد.

ایمپلنت های سرامیکی یا تیتانیومی؟

ممولا در کاشت ایمپلنت از ایمپلنت های تیتانیومی استفاده می شود. از ایمپلنت های سرامیکی در صورتی که بیمار نسبت به ایمپلنت تیتانیوم الرژیک نشان بدهد، استفاده می شود. ایمپلنت های زیرکونیا نوعی از ایمپلنت سرامیکی می باشد که جنسش فلزی نیست به همین دلیل شکستگی در آن ها بیشتر رخ می دهد.

انواع برند ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای

  • برندایمپلنت SNU

این برند در سال 1997 تاسیس شده و در سال 2005 فعالیت خود را در زمینه ایمپلنت دندان آغاز کرده است. قیمت مناسبی دارد و یکی از برندهای خوب در زمینه ایمپلنت دندان می باشد.

  • برند ایمپلنت SewonMedix

این برند یکی از برندهای مشهور و با کیفیت کره ای است که فعالیت خود را از سال 2000 آغاز کرده است. این برند قابل مقایسه با برندهای آمریکایی و اروپایی می باشد.

  • برند ایمپلنت Cmi

این برند از سال 2000 فعالیت خود را در زمینه ایمپلنت دندان آغاز کرده است. شعاری که آن ها در مورد ایمپلنت دارند ایمن، باسرعت و آسان است. این برند ایمپلنت کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد، به همین دلیل بسیار مورد توجه و محبوب است.

  • برند ایمپلنت Megagen

در سال 2002 پس از گردهمایی جراحان و دندان پزشکان این کمپانی فعالیت خود را آغاز کرد و پیشرفت خیلی سریعی در این شاخه داشتند. Anyridge و AnyOne  دو برند معتبریست که توسط این این کمپانی تولید می شود.

  • برند ایمپلنت DIO

این برند 28سال سابقه در زمینه تولید ایمپلنت دارد. این برند به علت تکنولوژی بالایی که در زمینه تولید ایمپلنت دارد، یکی از مطرح ترین وشناخته شده ترین برند های کره ای درارائه محصولات خود درسطح جهان می باشد. قیمت ایمپلنت کره ای Dio نسبت به کیفیتی که دارد نسبتا مناسب است.

سخن آخر

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم و کافی را در مورد ایمپلنت کره ای کسب کرده باشید.

3/5 - (3 امتیاز)

9 دیدگاه ها

  1. samira گفت:

    سلام، وقت بخیر
    پس شما کاشت ایمپلنت دیو رو توصیه می کنید آقای دکتر؟ نسبت به برندای دیگه

    • مدیریت سایت گفت:

      با سلام
      ایمپلنت دیو جز بهترین برندهای ایمپلنت محسوب می شود و توسط متخصصان بسیاری برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرد.

  2. Manooch گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای مادرم هفت ماه پیش ایمپلنت دیو کره ای توسط جراح حاذقی کار گذاشتیم دندان 4 و 6 پایین چپ ولی متاسفانه برای هزینه ادامه کار که اباتمنت و سه عدد پروتز پی اف ام میباشد (جای دندان پنج خالی است و نیاز به بریج دارد) مبلغی بیش از توافق قبلی اعلام کردند. برای همین تصمیم گرفتم ادامه کار را در کلینیک دیگری انجام دهم. با توجه به مطالب بالا لطفا هزینه قطعی اباتمنت مناسب و پروتزها و اتمام کار را بفرمایید. با تشکر

  3. منوچهر گفت:

    سلام پایه های ایمپلنت واسه اوور دنچر رو میخوام از کجا باید تهیه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  4. کاوه گفت:

    سلام دکتر ایمپلنت دیو چند خرید میکنید من دارم ی مقدار

    • mobina afrasyabi گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید
      44974660 021

  5. دکتر محمدی گفت:

    با سلام
    ایمپلنت کره ای F&B هم برند شناخته شده است و پیشنهاد میکنم در لیست پیشنهادی شما قرار گیرد.

    با تشکر

  6. ::: گفت:

    سلام ایمپلنت دنتیس را تایید میکنید ؟؟؟

  7. ::: گفت:

    سلام ایمپلنت دنتیس را تایید میکنید ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =