logo aryam

راز سفیدی دندان بازیگران

راز سفیدی دندان افراد مشهور

سفیدی دندان سلبریتی ها

راز سفیدی دندان بازیگران

اولین چیزی که در برخورد با یک فرد می بینید دندان های او می باشند زیرا به طور غریزی انسان برای فهمیدن کلمات نیاز دارد که به دهان فرد مقابل توجه کند تا کلمات را بهتر متوجه شود این کار کاملا غیر ارادی میباشد و در بیشتر مواقع در برخورد اول این اتفاق می افتد بنابراین زیبایی دندان بسیار مهم و قابل توجه است. بسیاری از بازیگران برای این که از خود چهره ای زیبا در یاد مخاطبین بگذارند دندان های خود را سفید می کنند اما چطور این دندان ها را سفید نگه می دارند و راز سفیدی دندان بازیگران چیست؟

رنگ سفید دندان را می توان به ژنتیک هم ربط داد زیرا بسیاری از افراد دیده شدند که رنگ دندان آنها به صورت مادرزادی زرد بوده است و یا خیلی ها هستند که دندان هایی به رنگ سفید شیری دارند، تا حدودی رنگ دندان دست خود آدم نیست.

کسانی که دندان های زردی دارند می بایست برای داشتن دندان های سفید به پزشک دندان پزشک مراجعه کنند تا بتوانند از تکنیک های بروز برای سفید کردن دندان ها خود استفاده کنند، اما برای کسانی که از دندان های سفید برخوردار هستند و یا دندان هایی سفید شیری دارند پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را از دست ندهید و نکات آموزشی که در مورد راز سفیدی دندان بازیگران میگوییم را به خاطر بسپارید.

نگهداری بهداشت دهان و دندان

اولین نکته ای که از هر دندان پزشکی بپرسید این است که بهداشت دهانی چقدر در نگهداری ثبات رنگ دندان ها موثر است؟ بیشتر بازیگران برای این که دندان هایی سالم و یک دست و یک رنگ داشته باشند، تمام تلاش خود را می کنند تا بهداشت دهانی خود را حفظ کنند و از بهترین مواد خمیر دندانی و دهان شویه ها استفاده می کنند. همچنین از دلایلی که باعث می شود سفیدی دندان بازیگران به چشم بیاید و در بیشتر مواقع در فیلم ها نمایش ها حتی فرش قرمز ها با لبخند های زیبا ما را به فکر فرو برند، چکاپ های دوره ای دندان است که توسط دندانپزشک انجام می شود.

در این چکاپ ها دندان پزشکان تمامی نواقص دندان های ایشان را برطرف می کنند و اگر پوسیدگی و یا پلاکی بر روی دندان های ایشان ایجاد شده باشد برطرف می کنند. شاید برای هرکس انجام چکاپ های دوره ای به دلیل قیمت های بالا مقدور نباشد اما می توان با مسواک زدن و قرقره کردن آب نمک از صدمه دیدن دندان ها و تغییر رنگ آنها جلوگیری نمایید.

رعایت بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان

کاشت ایمپلنت دندان 

یمپلنت دندان را می توان راز سفیدی دندان بازیگران دانست به این دلیل که ایمپلنت های دندانی تشابه بسیاری با دندان های اصلی دارند و کارایی آنها هم به مانند دندان های اصلی می باشد و تقریبا می توان گفت در نگاه اول کسی نمیتواند تشخیص دهد که از ایمپلنت استفاده شده است.

ایمپلنت های دندان راهکار بسیار عالی برای جایگزینی دندان های اصلی هستند همچنین به این دلیل که می توان رنگ بندی آنها را انتخاب کرد و متناسب با زیبایی لبخند رنگ دندان ها را برگزید.

ایمپلنت دندان روشی نوین در صنعت دندانپزشکی می باشد که بسیاری افراد مشهور از آن استفاده می کنند حتی به این دلیل که تاج ایمپلنت را می توان تغییر داد بسیاری بازیگران برای فیلم هایی که نیاز است دندان هایشان تغییر داشته باشد از ایمپلنت های دندانی استفاده می کنند.

ایمپلنت گذاری دندان 

کاشت ایمپلنت دندان 

روش کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی توسط عمل جراحی و یا بلافاصله بعد از کشیدن دندان در لثه پیچ می شوند یا در نمونه های جدیدتر آن در استخوان فک پیچ می شوند که استحکام بیشتری هم دارند. ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم یا سرامیک میباشند تا بیشترین سازگاری را با بدن داشته باشند.

روش ایمپلنت گذاری هم به این صورت است که ابتدا فیکسچری را داخل لثه پیچ می کنند و صبر می کنند تا لثه بهبود یابد سپس تاجی را که متناسب با جفت شدن دندان ها تراش خورده است را بر روی آن قرار می دهند. ایمپلنت های دندانی برای کار گذاری نیاز به تخصص دارند بنابراین برای انجام این کار به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه کنید.

تنها ایرادی که می توان به ایمپلنت دندان گرفت قیمت بالای آن به نسبت سایر روش های ترمیم دندان است.

ایمپلنت کاشته شده در لثه

روش کاشت ایمپلنت دندان

استفاده از روکش دندان و مواد سفید کننده

از دیگر راه هایی که بازیگران برای سفید کردن دندان های خود استفاده می کنند روکش های دندانی مانند لمینت و یا استفاده از مواد سفید کننده مانند قلم سفید کننده دندان است. این راهکارها به صورت مقطعی میباشند و مانند ایمپلنت دندان عمری طولانی ندارند. البته استفاده از لمینت و کامپوزیت دندان عمری تقریبا 8 الی 10 ساله دارد و برای کسانی که می خواهند دندان های اصلی خود را داشته باشند راهکار مناسبی می باشد.  

استفاده از روکش دندان و مواد سفید کننده

روکش دندان سفید

جمع بندی

راز سفیدی دندان بازیگران که خیلی ها به دنبالش می گردند خیلی هم به دور از دسترس نیست و تنها کافیست تا نکاتی در رابطه با نگهداری دندان های خود را بدانید و به آنها عمل کنید. استفاده از لمینت های دندان و ایمپلنت می تواند راهی مناسب برای تغییر رنگ دندان های شما باشد اما مستلزم این است که برای ترمیم دندانی خود هزینه کنید پس اگر دندان هایی سالم دارید تنها کافیست تا بهداشت دندانی خود را رعایت کنید و نکاتی در رابطه با حفظ مینای دندان را بدانید.

سوالات متداول راز سفیدی دندان بازیگران

  • راز سفیدی دندان بازیگران چیست؟
    به صورت خلاصه میتوان گفت راز سفیدی دندان بازیگران در این است:
    رعایت بهداشت دهان و دندان
    استفاده از ایمپلنت های دندانی
    استفاده از لمینت و لاک های سفید کننده دندان

  • کدام راه کار برای داشتن دندان های سفید موثر تر است؟
    بهترین راه برای این که دندان هایی سفید داشته باشید این است که از ایمپلنت های دندانی استفاده نمایید. زیرا مانند دندان های اصلی میباشد و دارای رنگ بندی هایی متناسب با لبخند شما میباشد.

  • دوام ایمپلنت های دندانی بیشتر است یا لمینت؟
    لمینت های دندانی به صورت روکش برروی دندان ها قرار می گیرند و نواقص دندان را پوشش می دهند این روش برای مواقعی مناسب است که شخص بخواهد بیشتر قسمت های دندان خود را نگه دارد، عمر لمینت ها معمولا چیزی حدود 8 الی 10 سال می باشد. اما ایمپلنت های دندانی به جای دندان اصلی قرار می گیرند و کارایی مشابه به دندان اصلی دارند اگر از جنس های با کیفیت موجود در بازار استفاده نمایید می توان گفت به صورت عمری برای شما باقی میمانند. 
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دوازده =