logo aryam

دندانپزشک خوب در غرب تهران

ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان

دندانپزشک خوب در غرب تهران

دندانپزشکی به عنوان یکی از روش های درمانی گران می باشد . هر یکی از افراد با هدف زیبایی یا درمانی به دندانپزشکی مراجعه می کنند . دلیل گران بودن این شاخه از پزشکی گران بودن تجهیزات دندانپزشکی می باشد . استفاده از بهترین تجهیزات نیز نیازمند تخصص و تبحر پزشک می باشد . امروزه به دلیل تنوع در رشته های دندانپزشکی هر یک از پزشکان در زمینه خاصی فعالیت می کنند تا تجربه کافی در این زمینه کسب کنند . بهترین دندانپزشک در تهران علاوه بر داشتن تجهیزات کافی در مطب خود باید دارای تخصص و تبحر در زمینه فعالیت باشد .

ایمپلنت دندان

خدمات درمانی دندانپزشکی

  1. ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ریشه های دندان مصنوعی می باشند که جهت جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشند ، زمانی که شخصی دندان از دست رفته ای دارد ، دندانپزشک زیبایی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته کاشت دندان را به کار می برد ، در واقع ایمپلنت دندان یک پروتز می باشد که دندانپزشک زیبایی برای اشخاص به کار می برد ، بسیاری از اشخاص زمان صحبت کردن ، خندیدن به دلیل اینکه دندان هایشان از دست رفته است و این امر در معرض دید است و سبب تاثیر منفی بر چهرشان می شود اعتماد به نفسشان را از دست می دهند که با ایمپلنت دندان در کمترین زمان می توانند به زیبایی چهره خود کمک نمایند .

  1. عصب کشی دندان

درمان به موقع در دندان از اهمیت خاصی برخوردار است. دندان هایی که عفونت بسیار کرده و دچار پوسیدگی می شود نیاز به عصب کشی دارند. این عفونت به پالپ دندان ها رسیده و در طی عصب کشی باید عصب و پالپ دندان آسیب دیده برداشته شود. بعد از این کار داخل دندان پاک می شود و روکشی با مواد مخصوص این کار تهیه شده و در فضای مورد نظر قرار داده می شود. خارج کردن عصب دندان خللی در رشد دندان و عملکرد لثه ندارد فقط باعث از بین رفتن حس فرد به سردی و گرمی می باشد. عصب کشی دندان بدون درد یکی از مواردی است که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

  1. کشیدن دندان

در گذشته با کشیدن دندان درد دندان را درمان می کردند. در علم جدید دندانپزشکی نه تنها کشیدن دندان را آخرین راه حل نمی داند بلکه تلاش و پیگیری در پیشگیری از بروز بیماری دهان و دندان دارد. دندانپزشک با تزریق بی حسی موضعی دندان و ناحیه اطراف آن را بی حس کرده سپس با تکنیک ویژه سعی می کند با کمترین عوارض ریشه دندان را از حفره جدا کرده، بعد از رها شدن دندان از استخوان تا حد امکان با کمترین عوارض ریشه دندان را از حفره جدا کرده، بعد از رها شدن دندان از استخوان تا حد امکان با کمترین صدمه به بافت های اطراف، دندان را خارج کند.

  1. پر کردن دندان

در اثر پوسیدگی دندان قسمتی از دندان از بین رفته و حفره ای در دندان ایجاد می شود که نیاز به اصلاح و ترمیم دارد که به عمل ترمیمی دندان پرکردن دندان می گویند. پرکردن دندان از طریق مواد متفاوتی با توجه به شرایط بیمار استفاده می شود. روش های پرکردن دندان شامل کامپوزیت، پرسلن، آمالگام می باشد که دندانپزشک با توجه به ضرورت بیمار از مناسبترین روش استفاده می کند. استفاده از مواد همرنگ دندان یکی از شایع ترین روش هایی است که امروزه برای پرکردن دندان استفاده می شود.

  1. جراحی لثه

بافت هایی در لثه دچار آسیب می شوند که به نسوخ حفاظت از دندان رسوخ کرده و موجب صدمه به آنها می شود. برای ترمیم و اصلاح قسمت های آسیب دیده و در مواردی جهت پیوند بافت  از جراحی لثه یا پریودنتال استفاده می شود. انتخاب روش درمانی به داشتن شرایط لازم بستگی دارد. عدم بیماری ، میزان هزینه برای درمان از فاکتورهای مهم در تعیین روش درمانی است. در صورتی که جهت درمان اقدام نشده بیماری از لثه به دندان سرایت کرده و موجب از بین رفتن دندان شود.

  1. جراحی پیوند استخوان

برای بازسازی استخوان های از دست رفته یا تخریب شده ، پزشکان جراح نیاز مند جایگزین نمودن بافت های مفقود هستند . برای این کار از جراحی پیوند استخوان کمک گرفته و بافت های استخوانی را از سایر بخش های بدن می گیرند . در مواردی برای بازسازی استخوان از دست رفته فک برای اصلاح دندان از نواحی دیگر بدن گرافت استخوانی تهیه شده و در نقطه فاقد بافت کافی پیوند می خورد . به این ترتیب بافت پیوند خورده پس از اتصال عملکرد هایی را انتظار می رود را انجام داده و نتایج مورد نظر را ایجاد می نماید .

خدمات زیبایی دندان

  1. لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های زیباسازی دندان است که به منظور اصلاح بدفرمی ها ، بدشکلی ها و نامرتبی های  دندان انجام می شود . امروزه به دلیل پیشرفت علم دندانپزشکی روش های مختلفی برای سفید کردن دندان وجود دارد . در ادامه مطلب در رابطه با انواع لمینت دندان و مراحل انجام این روش توضیحاتی داده می شود.

  1. بلیچینگ

برای اینکه بخواهید زیبایی لبخند خود را چندان برابر کنید از بلیچینگ  استفاده کنید . این روش با ایجاد تغییردر سطح دندان( مینای دندان  )باعث سفید شدن دندان می شود.  در واقع بلیچینگ با از بین بردن بدرنگی و تیرگی دندان باعث سفید شدن آنها می شود. می توانیددندان های خود را  سفید کنید  این روشی ارزان قیمت و بسیار سریع می باشد .

  1. افزایش طول تاج دندان

جراحی افزایش طول تاج دندان برای قرار دادن بخشی بیشتری از دندان با برداشتن بافتی از لثه یا قسمتی از استخوان تا دندان بیشتر در معرض دید باشد. این نوع جراحی در مطب دندانپزشک زیبایی با بهترین تجهیزات انجام می شود.

  1. کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان روشی برای اصلاح و زیبایی دندان ها ی نامرتب می باشد. دندان هایی که دارای بدشکلی ، بدرنگی و شکستگی هستند برای ترمیم اشکالات آن از کامپوزیت استفاده می کنند. در این روش پزشک قبل از شروع درمان به بررسی دندان ها پرداخته و در صورت وجود پوسیدگی و عفونت ابتدا به درمان آن می پردازد .

عزیران تهرانی برای کسب اطلاع از دندانپزشک خوب در غرب تهران روی ادامه مطلب کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 19 =