logo aryam

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

لبخند لثه ای به لبخندی گفته می شود که لثه های افراد آن را ایجاد می کنند. نقطه اتصال دندان ها به لثه به گونه ای وجود دارد که مانند یک لبخند می باشد. اما این محل ممکن است در اثر عوامل بسیار زیادی مورد آسیب دیدگی قرار بگیرد و شما می بایست این لبخند لثه ای را ترمیم کنید چرا که می تواند آزاردهنده باشد و اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد. اصلاح لبخند لثه ای با لیزر به عملی گفته می شود که با استفاده از آن می توان به راحتی این کار را انجام داد و طرح لبخند لثه ای را با استفاده از روش های نوین اصلاح کرد.

برای این که بتوانید لبخند لثه ای را اصلاح کنید راه های زیادی وجود دارد اما از این راه ها می توان به روش لیزر اشاره کرد، این روش بسیار ساده است و شما می توانید در این روش به راحتی لبخند لثه های خود را اصلاح کنید.

روش های دیگری هم مانند جراحی وجود دارد اما بسیاری از افراد هستند که از تیغ جراح هراس دارند و به همین دلیل از لیزر استفاده می کنند.

تفاوت اصلاح طرح لبخند لثه ای با لیزر و جراحی

همانطور که اشاره کردیم راه های مختلفی برای اصلاح لبخند لثه ای وجود دارد و از این راه ها می توان به جراحی و عمل لیزر اشاره کرد.

در جراحی همانطور که از اسم آن پیدا می باشد این عمل با استفاده از تیغ جراحی انجام می شود و به همین دلیل ممکن است که زمان بیشتری به طول بیانجامد یا اینکه خونریزی بسیار بیشتری را به همراه داشته باشد. اما از آن جایی که استفاده از تیغ جراحی می تواند عوارض بسیار زیادی را به همراه داشته باشد شما می توانید از لیزر نیز استفاده کنید.

استفاده از تیغ جراحی و لیزر برای لبخند لثه ای

تفاوت اصلاح طرح لبخند لثه ای با لیزر و جراحی

طول درمان استفاده از جراحی همیشه بیشتر می باشد چرا که با استفاده از یک جسم تیز عمل انجام می شود و به همین خاطر خونریزی و درد در این روش بسیار بیشتر خواهد بود، اما اگر از روش لیزری استفاده کنید می توانید طول درمان را کاهش دهید چرا که در این روش از نور لیز استفاده می شود و همچنانکه برش انجام می شود آن را جوش هم می دهد و برای همین خونریزی در روش اصلاح لبخند لثه ای با لیزر بسیار کمتر می باشد.

یعنی اگر میخواهید که عوارض کمتری را تجربه کنید بهتر است که از روش اصلاح لبخند لثه ای با لیزر را استفاده کنید.

نحوه انجام اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

اصلاح لبخند لثه با لیزر امروزه با روش های پیشرفته ای انجام می شود، در گذشته این تکنولوژی وجود نداشت و به همین دلیل از تیغ جراحی استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های نوینی برای این کار به وجود آمده اند و شما می توانید از این روش ها استفاده کنید.

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر هم پیشرفته ترین روش به شمار می رود و در حال حاضر بسیاری ازافراد از آن استفاده می کنند اما اگر می خواهید از این روش استفاده کنید می بایست به مراکز دندانپزشکی بزرگ و پیشرفته بروید تا پزشک با معاینه شما این کار را انجام دهد.

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

نحوه انجام اصلاح لبخند لثه با لیزر

اجرای این عمل به این گونه است که با استفاده از دستگاهی که نوک آن مانند خود کار می ماند و نوک بسیار باریکی دارد که نور لیزر از نوک آن ساطع می شود و دندانپزشک با استفاده از این دستگاه لثه را برش می دهد و آن نقاطی که دارای مشکل هستند را بر می دارد سپس این نقاط بالاتر می روند و به هم جوش می خورد و به این صورت لبخند لثه ای اصلاح می شود.

مزایای اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

اگر از روش لیزر برای اصلاح لبخند لثه استفاده می کنید باید به شما بگویم که مزایای آن بسیار زیاد می باشد و می توانید با استفاده از آن به راحتی این کار را انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر روشی بسیار مطمئن می باشد که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته انجام می شود و شما می توانید در این روش سریع تر بهبودی خود را به دست بیاورید.

لبخند زیبا

مزایای اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

به دلیل این که از لیزر استفاده می شود دیگر نیازی به بخیه زدن نیست و خونریزی در این عمل کمتر می باشد اما اگر از روش های دیگر استفاده کنید باید به شما بگویم که خونریزی بیشتر خواهد بود و حتی بعد از عمل هم خونریزی خواهد داشت.

مدت زمانی که برای عمل جراحی طول می کشد بسیار بیشتر خواهد بود چرا که دندان پزشک می بایست بعد از بریدن لثه آن را بخیه بزند اما در این روش به دلیل این که لیزر خاصیت سوزاندن نیز دارد نیازی به بخیه وجود نخواهد داشت.

هزینه استفاده از این روش به مراتب پایین تر است و می توانید با هزینه کمتری آن را انجام دهید.

سخن پایانی

اصلاح لبخند لثه ای با لیزر کار بسیار راحتیم ی باشد و دندان پزشک می تواند با استفاده از دستگاه لیزر این کار را راحت انجام دهد.

امروزه روش های بسیار زیادی برای اصلاح لبخند لثه به وجود آمده است اما از پیشرفته ترین این روش ها می توان به لیزر اشاره کرد که با استفاده از آن به راحتی این کار را برای شما انجام می دهند و می توانید بعد از عمل به کار های روزمره خود ادامه دهید.

سوالات متداول اصلاح لبخند لثه ای با لیزر

  1. اصلاح لبخند لثه ای چگونه انجام می شود؟
    این کار با استفاده از جراحی و لیزر انجام می شود و لثه ها را بر می دارند تا تقارن بین لثه ها و دندان ها حفظ شود.
  2. کدام روش برای اصلاح لبخند لثه ای بهتر است؟
    بهترین روش برای اصلاح لبخند لثه ای استفاده از لیزر می باشد و شما می توانید با استفاده از این روش از مزیت های آن بهره مند شوید.
  3. مزایای اصلاح طرح لبخند با لیزر چیست؟
    از مزایای اصلاح طرح لبخند با لیزر می توان به این اشاره کرد که شما می توانید با هزینه کم این کار را انجام دهید و سریعتر و راحت تر بهبود پیدا کنید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =