logo aryam

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل چیست

اسنپ آن اسمایل

داشتن دندان های زیبا همراه با لبخندی دلنشین در افزایش اعتماد به نفس نقش بسیار زیادی  دارد. اولین شرط داشتن لبخند زیبا، دندان های تمیز و مرتب می باشد؛ یکی از روش های درمانی زیبایی دندان اسنپ آن اسمایل است، این روش در مدت زمان بسیار کم کمک می کند تا عیوب دندان هایتان پوشیده شود. اگر توان پرداخت هزینه های سنگین لمینت و کامپوزیت را ندارید و از طرفی علاقه مند هستید که برای شرکت در مراسمات و مهمانی ها دندان هایی مرتب و صاف و یک دست داشته باشید، استفاده از اسنپ آن اسمایل بهترین انتخاب است. شاید بریتان سوال باشد که اسنپ آن اسمایل چیست و چه کاربرد، مزایا و معایبی دارد؟ در این مقاله توضیحاتی را در این مورد بیان کرده ایم. چنانچه روشی برای زیبایی دندان می خواهید که کم هزینه، بدون درد و متحرک باشد، این مقاله را که در مورد اسنپ آن اسمایل است را مطالعه کنید.

در هر زمینه درمانی دندان مخصوصا کاشت ایمپلنت به مطب دکتر آریام بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه کنید.

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل پلاک متحرکی است که نسبت به سایز دندان هایتان ساخته می شود و می تواند عیوب دندان ها را از قبیل فاصله بین دندان ها، بدشکلی و انواع لکه را بپوشاند. از اسنپ آن اسمایل به صورت موقت استفاده می شود و این پلاک ها طوری هستند که به صورت یک پارچه تمام دندان ها را می پوشانند و دندان ها به یکدیگر متصل هستند. اسنپ آن اسمایل جنبه درمانی ندارد و صرفا برای زیبایی استفاده می شود. در این روش نیازی به استفاده از چسب، تراش روی دندان ها، ترمیم دندان ها نیست و کاملا برگشت پذیر می باشد.

اسنپ آن اسمایل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از صمغ تهیه می شود و کاملا مانند دندان های طبیعی می باشد. لایه ای نازک، محکم و طبیعی است و به راحتی روی دندان ها قرار میگیرد. در واقع اسنپ آن اسمایل یک پروتز متحرک است که بر روی دندان ها قرار میگیرد و تا مرز لثه را می پوشاند، ولی روی لثه نمی آید؛ با اسنپ آن اسمایل به راحتی می توانید هر مواد غذایی را مصرف کنید و امکان استفاده از آن برای هر دو فک، پایین و بالا امکان پذیر است.

قبل و بعد کاشت اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل

استفاده از اسنپ آن اسمایل برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی سنین می توانند از این روش استفاده کنند، اسنپ آن اسمایل در مدت زمان بسیار کوتاه، در حدود 2 جلسه آماده میشود و روشی بسیار مناسب برای بازگرداندن زیبایی دندان هایتان و یا پوشاندن عیوب آن هاست.

  •  اسنپ آن اسمایل برای افرادی بسیار مناسب است که دندان های خرد شده دارند و یا رنگ دندانهایشان تغییر کرده است.
  • کسانی که به هر دلیلی نمی توانند از روش های زیبایی دیگر استفاده کنند.
  • کسانی که میخواهند بدون تغییر در ساختار دندان هایشان دندان هایی زیبا داشته باشند.
  • کسانی که میخواهند دندان هایی زیبا با کم ترین هزینه داشته باشند.

استفاده از اسنپ آن اسمایل برای چه کسانی مناسب نیست؟

استفاده از اسنپ آن اسمایل برای این افراد مناسب نیست:

  1. آن هایی که کلا از دندان مصنوعی استفاده می کنند.
  2. کسانی که تعداد زیادی از دندان هایشان را از دست داده اند.
  3. کسانی که فک پایینشان خیلی جلو است.
  4. کسانی که بیماری لثه ملایم یا شدید دارند.
  5. کسانی که دندان لق دارند.

این افراد بهتر است که از این روش برای زیبایی دندان هایشان استفاده نکنند و چنانچه دندان پوسیده ای دارید، حتما قبل از استفاده از اسنپ آن اسمایل پوسیدگی را برطرف کنید.

قرار دادن اسنپ آن اسمایل روی دندان

کاشت اسنپ آن اسمایل

ساخت و نصب اسنپ آن اسمایل

ابتدا برای نصب اسنپ آن اسمایل باید به دندان پزشک مراجعه کنید، دندان پزشک پس از معاینه دندان هایتان اگر تشخیص بدهد که نصب اسمپ آن اسمایل برای دندن مناسب می باشد، فرآیند قالب گیری را آغاز می کند. قالب گیری باید به صورت بسیار دقیق انجام شود؛ پس از قالب گیری رنگ اسنپ آن اسمایل را مشخص می کنید. حدود یک ماه زمان میبرد تا قالب ها در آزمایشگاه ساخته شوند پس از آن، اسنپ آن اسمایل شما آماده می باشد و می توانید از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسنپ آن اسمایل

قالب ها را ابتدا داخل آب جوش قرار دهید تا نرم شوند سپس بر روی دندان هایتان بگذارید و فرمی را که میخواهید به قالب بدهید، بعد قالب را بردارید و مدتی صبرکنید تا خنک شود و فرم دندان هایتان را به خود بگیرد پس از خنک شدن اسنپ آن اسمایل را روی دندان هایتان قرار دهید، اگر فرم دلخواهتان نیست دوباره همین کار را تکرار کنید.

مزایای استفاده از اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل بدون بیهوشی و درد انجام می شود، نسبت به کامپوزیت و لمینت هزینه بسیار مناسبی دارد، میتواند هر نوع لکه و شکستگی رو دندان ها را بپوشاند برای استفاده از آن نیازی به تراش مینای دندان نیست، متحرک است و می توانید هرموقع که خواستید اسنپ آن اسمایل را از دهان خود خارج کنید.

فواید اسنپ آن اسمایل

مزایای اسنپ آن اسمایل

معایب استفاده از اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل درمان دائمی زیبایی دندان ها نمی باشد، اگر به دنبال درمان دائمی دندان های خود هستید، بهتر است که سراغ روش های دیگر زیبایی دندان بروید. اگر حجم زیادی از دندان هایتان را پر کنید، ممکن است اسنپ آن اسمایل دیگر اندازه دندان هایتان نشود. استفاده از این روش به اندازه لمینت و کامپوزیت طبیعی به نظر نمیرسد و امکان شکستن اسنپ آن اسمایل در صورت استفاده نادرست وجود دارد. از معایب دیگر آن این است که ممکن است مواد غذایی هنگام مصرف در زیر اسنپ آن اسمایل و یا اطراف آن گیر کند.

مراقبت از اسنپ آن اسمایل

پس از مصرف مواد غذایی بهتر است اسنپ آن اسمایل با آب و صابون شسته شود، البته برخی پزشکان محلول مخصوصی را هم معرفی می کنند که می توانید آن را تهیه و برای تمیز کردن اسنپ آن اسمایل استفاده کنید.

قیمت اسنپل آن اسمایل

قیمت مناسب اسنپ آن اسمایل یکی از دلایلی است که مردم به سمت استفاده از آن جذب می شوند، البته قیمت کلی آن بستگی به هزینه لابراتوار دارد. در گذشته اسنپ آن اسمایل از آلمان یا دبی وارد کشور می شد ولی به دلیل تولید داخلی این محصول در سال های گذشته قیمت اسنپ آن اسمایل بسیار کاهش پیدا کرده است. قیمت آن در هر مطب و نسبت به هر فک ممکن متفاوت باشد.

اسنپ آن اسمایل یکی از روش های درمان زیباییست، هزینه مناسبی دارد و می تواند عیوب ظاهری دندان مانند انواع لکه، شکستگی و.. را بپوشاند. مزایای فراوانی دارد ولی معایبی هم دارد که بهتر است قبل از استفاده از آن به آن ها نیز دقت کرد.

سوالات متداول اسنپ آن اسمایل چیست

1جنس اسنپ آن اسمایل از چه چیزی می باشد؟
معمولا در ساخت اسنپ آن اسمایل از رزین کریستالیزه به دلیل وزن کم و مقاومت زیادی که دارد، استفاده می شود.
2مزایای استفاده از اسنپل آن اسمایل نسبت به لمینت چیست؟
امکان استفاده از اسنپ آن اسمایل به صورت موقتیوجود دارد، اسنپ آن اسمایل نسبت به لمینت ارزان تر است و و دندان های زرد را سریع می پوشاند.
3تا چندسال میتوان از اسنپ آن اسمایل استفاده کرد؟
اگر خوب از آن مراقبت و استفاده کنید تا حدود 5 سال دوام دارد.
Rate this post

1 دیدگاه

  1. نیکزاد گفت:

    سلام وقت به خیر اقای دکتر
    جنس اسنپ ان اسمایل از چیه؟ استیل رزین کریستالیزه همون پلی یورتان هست؟

    اخه خودم پلاک شفاف ارتودنسی پلی اورتان دارم نمیدونم همجنس اسنپ ان اسمایل هست یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =