logo aryam

فیلم جراحی لیفت لثه

جراحی لیفت لثه

فیلم جراحی لیفت لثه

فیلم جراحی لیفت لثه

در فیلم زیر می توانید جراحی لیفت لثه را مشاهده بفرمایید:

جراحی لیفت لثه

جراحی لیفت لثه یکی از جراحی هایی است که می توانید با استفاده از آن پیشروی لثه های دهان که بر روی دندان ها آمده اند را بالا بکشید. عمل لیفت لثه به طور معمول به بالا کشیدن گفته می شود یعنی هر عملی که برای بالا کشیدن یک عضو از بدن صورت بگیرد به آن لیفت گفته می شود.

لیفت لثه هم به این صورت می باشد که با استفاده از عمل جراحی و روش های مختلف مانند لیزر لثه ها را تا بالای تاج دندان می برند و خط آن ها را با خط دندان های تنظیم می کنند و به این صورت شما می توانید لبخندی بسیار زیبا داشته باشید. فیلم جراحی لیفت لثه را می توانید در اینترنت و البته در این مطلب پیدا کنید و نگاهی به این عمل بی اندازید.

عمل لیفت لثه یکی از عمل هایی است که با استفاده از می توانید زیبایی  را به چهره خود بازگردانید، بسیاری از افراد هستند که تنها این کار را برای زیبایی انجام می دهند اما افراد دیگری هم هستند که لثه های آن ها دچار مشکل می باشد و این کار را انجام می دهند تا مشکلات لثه های خود را برطرف کنند.

چه افرادی لیفت لثه را انجام می دهند؟

لیفت لثه معمولا برای افرادی انجام می شود که می خواهند به زیبایی چهره خود بیفزایند اما این عمل تنها برای ان ها نیست و می توان با استفاده از آن کار های بسیار زیادی انجام داد.

بسیاری از افراد هستند که دارای بیماری ها و مشکلات لثه ای هستن این گونه افراد می توانند با استفاده از لیفت لثه مشکلات خود را برطرف کنند.

انجام لیفت لثه

چه افرادی لیفت لثه را انجام می دهند

بیماری های لثه ای باعث می شوند که دندان های افراد خراب شود و از بین بروند، این افراد می توانند با لیفت لثه از این کار جلوگیری کنند و لثه های خود را بازسازی کنند چرا که دندان پزشک با این عمل لثه های اضافه را برمیدارد و به این صورت از پیشروی بیماری جلوگیری می کند.

افرادی هم که برای زیبایی این کار را انجام  می دهند معمولا لثه های آن ها تا روی دندان های آن ها پیشروی کرده است و می خواهند این لثه های اضافی که پیشروی کرده اند را بردارند تا دهان آنها ظاهری زیباتر داشته باشند.

ظاهر زیبا باعث می شود که افراد اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورند و در جمع ها و کار های خود موفق تر عمل کنند.

لیفت لثه چگونه انجام می شود؟

لیفت لثه با روش های مختلفی انجام می شود، این روش ها می تواند تیغ جراحی یا لیزر باشد و با استفاده از هر دوی آن ها می توانید لیفت لثه را انجام دهید. لیفت لثه اگر با تیغ جراحی صورت بگیرد به این صورت می باشد که ابتدا با استفاده از معاینه پزشک می تواند نقاط قابل برش را با استفاده از مداد های مخصوص خط گذاری میکند و با تیغ جراحی که بسیار نازک می باشد از روی نقاط برش را انجام می دهد و لثه را می برد. این برش بسیار ریز است و با آن میتوان لثه را بالا آورد، اما در این روش خوونریزی بیشتری صورت میگیرد و درد آن نیز بیشتر خواهد بود.

انجام لیفت لثه

لیفت لثه چگونه انجام می شود

استفاده از لیزر نیز برای لیفت لثه استفاده می شود و یکی از روش های نوین می باشد، در این روش هم از همان مراحل استفاده می شود و دندانپزشک نقاطی که قرار است برداشته شود را با ماژیک نشان می کند و سپس با استفاده از لیزر آن را برش می دهد. در این روش درد و خونریزی کمتر خواهد بود و شمما سریع تر می توانید بهبود پیدا کنید.

جراحی لثه برای افرادی که از این کار هراس دارند توصیه نمی شود و به جای آن می توانند از لیزر استفاده کنند. اتوجه داشته باشید که روشی به نام سینوس لیفت نیز وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مزایای لیفت لثه چیست؟

بالا کشیدن لثه ها می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و کسانی که از این عمل استفاده می کنند می توانند از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

از مزایای این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولین چیزی که بعد از این عمل به ذهن انسان خطور میکند این است که شما می توانید ظاهری زیبا داشته باشید و اعتماد به نفس از دست رفته شما باز خواهد گشت.

زیبایی لثه ها با لیفت لثه

مزایای لیفت لثه چیست؟

از موارد دیگر این عمل می توان به درمان انواع بیماری ها اشاره کرد، اگر هر بیماری لثه ای داشته باشید می توانید آن را با عمل لیفت لثه درمان کنید.

لیفت لثه مزایای دیگری هم دارد که از این ممزایا می توان به جلوگیری از پیشروی لثه و جلوگیری از بیماری های لثه اشاره کرد، این احتمال دارد که لثه های افراد دچار بیماری شوند و یا پیشروی کنند اما با استفاده از این کار دیگر می توانید از بروز آن ها جلوگیری کنید.

با این کار دندان های شما هم سفید تر و قوی تر خواهند شد چرا که بعد از لیفت آن ها را سفید می کنند.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که شما می توانید لیفت لثه را به راحتی انجام دهید و برای اینکار می توانید از کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی معتبر استفاده کنید. این عمل کار زیادی ندارد و در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

اگر از لیزر استفاده کنید بهبودی سریع تری خواهید داشت و به همین دلیل می توان گفت که روش لیزر بسیار کارآمد می باشد و برای بالا کشیدن لثه ها بسیار مناسب می باشد. افراد معمولا این کار را برای جلوگیری از پیشروی لثه و بیماری های لثه انجام می دهند اما افراد بسیار زیادی هم هستند که این کار را برای زیبایی ظاهری انجام می دهند.

سوالات متداول لیفت لثه و فیلم جراحی لیفت لثه

  • چرا باید لیفت لثه را انجام دهیم؟
    بیشتر افراد برای زیبایی اینکار را انجام می دهند اما بعضی از افراد هم هستند که این کار را برای درمان بیماری های لثه انجام می دهند.
  • لیفت لثه به چند روش انجام می شود؟
    لیفت لثه به روش عمل جراحی و لیزر انجام می شود.
  • بالا کشیدن لثه با کدام روش بهتر است؟
    بالا کشیدن لثه با استفاده از لیزر بهتر می باشد و شما می توانید با استفاده از آن از مزایای بسیار زیادی بهره ببرید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =