logo aryam

بهترین متخصص ایمپلنت

مراحل انجام ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت

هدف از ایمپلنت دندان حفظ سلامت دندان ها و لثه ها است، همچنین به راحتی غذا خوردن، داشتن لبخند سالم و زیبا مخصوصاٌ برای افرادی که دندان های خود را از دست داده اند و افزایش کیفیت زندگی شما کمک می کند.

ایمپلنت دندان

سلامت دهان و دندان فردی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است. از آنجا که هضم در دهان آغاز می شود، هر نوع اختلال در این سیستم می تواند باعث ناراحتی شود. در طول زمان، به علت بروز عوامل مختلف در دندان هایمان، ممکن است آسیب های خاصی ایجاد شود و یا به دلایلی دندان های خود را از دست بدهیم. در این هنگام می توان با مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه نمایید تا میزان آسیب وارده به دندان ها را بررسی نماید. به جای دندان های از دست رفته از انواع پروتز و تکنیک های ایمپلنت دندان استفاده می شود. اگر شرایط بیمار مناسب برای عمل باشد، بیمار می تواند برای راحتی و همچنین زیبایی، کار ایمپلنت دندان خود را انجام دهد.

مراحل انجام ایمپلنت

ایمپلنت معمولا در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول، احتیاج به انجام جراحی نیست. برای انجام قالبگیری و کارهای اولیه، بیهوشی یا بی حسی بر روی بیمار انجام می شود. استخوان در محل ایمپلنت مطابق با ضخامت و ارتفاع استخوان قبلی تعیین می شود. در مرحله دوم عملیات ایمپلنت صورت می گیرد، پایه تیتانیوم در استخوان قرار می گیرد و سپس دندان مصنوعی بر روی آن پیچ می شود و… . مطالعات انجام شده بر روی خواص سطح دندانی نشان می دهد تیتانیوم به کار رفته در ایمپلنت با بدن سازگاری داشته و پس ردن مواد در بدن امکان پذیر نمی باشد، مگر در مواقع عدم توجه بیمار به عوامل بهداشت دهان مانند مصرف بیش از اندازه الکل و سیگار؛ که این موارد را هم می توان با مراجعه منظم و نظارت بهترین متخصص ایمپلنت از بین برد.

عدم توصیه ایمپلنت

به توصیه بهترین متخصص ایمپلنت؛ دکتر آریام به دلیل حساسیت دندان ها و انجام کارهای ایمپلنت دندان، برخی افراد نمی توانند و یا بهتر است که از ایمپلنت دندان استفاده ننمایند:

  • بیمارانی که تحت پرتودرمانی در ناحیه سر و گردن قرار می گیرند.
  • افراد جوان که رشد و توسعه استخوان هایشان کامل نشده است.
  • افرادی که بیش از حد سیگار می کشند. زیرا سیگار کشیدن موفقیت ایمپلنت را کاهش می دهد.

مشخص کردن اینکه فردی می تواند برای انجام ایمپلنت اقدانم نماید یا خیر، از طریق انجام مشاوره با پزشک، بررسی پرونده پزشکی بیمار، انجام آزمایش های مورد نیاز و بررسی نتایج تعیین می شود.

بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت؛ تحول در تکنولوژی

ایمپلنت؛ تحول در تکنولوژی

تکنولوژی در حال رشد باعث بهبود کارآیی و مراقبت از دندان ها در بیماران می شود. ایمپلنت دندان یکی از بزرگترین تحولات قرن گذشته است. سلامت دهان و دندان برای هر یک از افراد بسیار مهم است. از آنجا که هضم در دهان آغاز می شود، هر نوع اختلال در این سیستم می تواند باعث ایجاد ناراحتی های بسیاری شود. با این حال در طول زمان، به علت عوامل مختلف در دندان هایمان ممکن است آسیب های خاصی ایجاد شود و یا به نوعی دندان هایمان از دست برود. برای درمان، با مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت، برای جایگزینی دندان های از دست رفته، از انواع پروتز و تکنیک های ایمپلنت دندان استفاده می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =