logo aryam

کاندیدای بلیچینگ دندان

کاندیدای بلیچینگ دندان

بلیچینگ روشی برای سفید کردن دندانهایی است که دچار تغییر رنگ ( زرد و تیره ) شده اند، می باشد. عواملی مانند بالارفتن و وجود برخی رنگدانه ها باعث بد رنگی در دندان می شود که با استفاده از بلیچینگ این اشکالات برطرف می شود.

انواع بلیچینگ

1. بلیچینگ خانگی
دکتر میثم آریام می گوید : در این روش قالبی از سطوح دندان های بالایی و پایینی تهیه شده و برای ساخت قالبی به نام آکریلی به لابراتور ارسال می شود. بعد از مدتی قالب در دهان قرار می گیرد . در طی درمان پزشک به فرد آموزش هایی جهت استفاده از سرنگ های مخصوص برای دندانهای تحت درمان می دهد. پس از انجام اقدامات لازم توسط فرد و پزشک دندان های فرد سفید می شود. این روش نسبت به روش مطبی دارای دوام بیشتری می باشد.
2. بلیچینگ مطبی
افرادی که می خواهند تمام درمان را پزشک انجام داده و خود در فرآیند آن دخیل نباشند به آنها بلیچینگ مطبی توصیه می شود. این روش در مطب امکانات پیشرفته انجام می شود. فرآیند درمان 1الی 2 هفته زمان نیاز دارد . نکته مهمی که باید به آن توجه داشت اینست که حتما بلیچینگ دندان حتما توسط دندانپزشک مجرب و متخصص صورت گیرد در غیر اینصورت صدمات جبران ناپذیری مانند ایجاد حساسیت در دندان ها می شود .

اقدامات قبل از بلیچینگ دندان

1. دندان ها از سلامت کامل برخوردار باشند . پزشک قبل از انجام بلیچینگ دندان ابتدا به بررسی دندان ها می پردازد در صورتی که دندان ها نیاز به جرم گیری داشته باشد جرم گیری انجام شده و برای عدم حساسیت به مواد جرم گیری بعد از گذشت 2 هفته از جرم گیری بلیچینگ انجام می شود.
2. بیمار نباید دارای مشکلاتی نظیر سوء تغذیه ، کم خونی یا اعتیاد باشد .

کاندیدای بلیچینگ دندان

بهترین نتیجه بلیچینگ برای افرادی است که دارای دندان های زرد یا متمایل به قهوه ای می باشند . دندان هایی که به رنگ خاکستری می باشند بهتر است از لامینت و کامپوزیت ونیر برای آن استفاده شود همچنین در مورد رفع بدرنگی و لکه های در سطح دندان می توان از روکش زیبایی استفاده کرد.

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لامینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

1 دیدگاه

  1. سارین گفت:

    عاشق این وبسایت شدم مطالب بلیچینگ درست بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =