logo aryam

حساسیت به ایمپلنت

علت شکست ایمپلنت

حساسیت به ایمپلنت

حساسیت به ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی از سال 1982 تا به امروز مصرف زیادی داشته و در دندانپزشکی مطرح می باشد . امروزه ایمپلنت های زیادی در دنیا وجود دارد . یک پیچ بسیار ساده می باشد که به عنوان ریشه مصنوعی عمل می کند . در نوعی پکیج استریل به دندانپزشک ارائه می شود. در ابتدا ایمپلنت توسط اینسترومنت برداشته می شود و در استخوان فک کاشته می شود. روند جراحی بسیار ساده ای دارد و برای بیمار سخت نمی باشد در صورتی که در حد نرمالی باشد .
سیستم های مختلفی برای ایمپلنت در دنیا به وجود آمده است و اکنون بالغ بر 700 سیستم در دنیا فعالیت دارند و باهم رقابت دارند. همه این سیستم ها از کیفیت نسبی برخوردار می باشند.

حساسیت-به-ایمپلنت

حساسیت-به-ایمپلنت

مقایسه ایمپلنت با کاشت دندان های مختلف

طبق بررسی های انجام شده ایمپلنت بعد از 10 سال کار درصد موفقیت 90 درصد گزارش شده است . ایمپلنت در مقایسه با بریج دندان که یکی از روش های کاشت که 80 درصد بعد از ده سال گزاش شده موفق تر می باشد . این در صورتی است که درمان روت کانال یا درمان ریشه بعد از 10 سال 50 درصد موفق بوده است. بنابراین ایمپلنت در مقایسه با سایر روش های کاشت درمان موفقیت بالایی داشته است .

حساسیت به تیتانیوم دندان ایمپلنت شده وجود ندارد و جز در موارد بسیار نادر گزارش نشده است . دکتر میثم آریام دندانپزشک زیبایی از بهترین مارک ایمپلنت با شیوه نوین برای درمان دندان از دست رفته استفاده می کند برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره02144974672 _ 02141936 تماس بگیرید

حساسیت به ایمپلنت

در برخی از بیماران مرسوم شده است که بیان می کنند بدنشان نسبت به تیتانیوم و ایمپلنت حساس بوده وآلرژی دارند . این گفته اشتباه است . زیرا ثابت شده حساسیت به تیتانیوم ایمپلنت جز درموارد استثنا بسیار کم می باشد .

علت شکست ایمپلنت

چرا در برخی افراد درمان با ایمپلنت با شکست مواجه می شود؟در این موارد پیچ ایمپلنت با استخوان جوش نمی خورد . این امر علت های مختلفی دارد :
• اگر دندانی باشد که دارای پریوپرابلم باشد یا بافت لثه عفونی باشد . در صورتی که دندان پوسیده شده باشد ، کرانها شکسته باشد در این صورت قبل از ایمپلنت باید درمان شوند. اگر این دندان ها در محیط دهان وجود داشته باشند و ایمپلنت انجام شود می تواند باعث شکست درمان شود .
• از آنجائیکه ایمپلنت درآمد زیادی را برای رشته دندانپزشکی در سالهای اخیرایجاد کرده بسیاری از بیماران به ایمپلنت سوغ داده می شوند بدون اینکه درمان های دیگری انجام دهند. بدون اینکه درمان های لثه را انجام داده باشند . بعد از اینکه ایمپلنت با شکست مواجه شود می گویند بیمار به تیتانیوم حساس بوده است که گفته صحیحی نیست . این شکست در همه درمان ها وجود دارد ولی باید علت یابی صحیح باشد .
• برخی از دلایل شکست ایمپلنت مربوط به استخوان فرد باشد بدین معنا که استخوان ناکافی دارد . بنابراین پیوند استخوان قبل یا حین درمان با ایمپلنت انجام شود .

مطالب مرتبط با این مقاله :

تغذیه بعد از ایمپلنت

زیبایی دندان با ایمپلنت

انواع ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت

درمان ایمپلنت های یک روزه

برای اطلاع از متخصص ایمپلنت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =