logo aryam

بهترین متخصص ایمپلنت تهران

بهترین متخصص ایملنت تهران

بهترین متخصص ایملنت تهران کیست؟

ایمپلنت دندان می تواند یک جایگزین مناسب برای دندان های افتاده شما باشد. ایمپلنت کردن یک روش امن و ثابت شده برای استفاده می باشد و احتمالا درست است اگر بگوییم ایمپلنت دندان کاملا طبیعی و همانند سایر دندان های شما خواهد بود البته تا هنگامی که از آن ها به خوبی مراقبت شود. در این بین انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت تهران یکی از مهم ترین تصمیم گیری هاست که باید با دقت انجام شود.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان کاشت یک ریشه مصنوعی در لثه است که به طور معمول از تیتانیوم ساخته شده است. ایمپلنت ها دارای ریشه مصنوعی هستند که جایگزین یک ریشه طبیعی در فک می شوند. ضمنا باید اشاره کرد که همه نمی توانند از ایمپلنت استفاده کنند زیرا به دو شرط اصلی استخوان فک قوی و دندان های کناری سالم نیازمند است.

اگر از فک سالم و قوی برخوردار هستید تا مدت طولانی می توانید از داشتن ایمپلنت دندان خود بهره ببرید. قبل از کاشت دندان درمان کامل دندان ها انجام می شود زیرا حتما باید از سلامت دندان ها قبل از کاشت مطمئن شد.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران

برای آشنایی با بهترین متخصص ایمپلنت تهران باید بدانید که یک متخصص ایمپلنت چه ویژگی هایی را برای کاشت ایمپلنت دندان باید دارا باشند.

ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین ویژگی های متخصص ایمپلنت را به شما معرفی کنیم:

تخصص و تجربه

متخصص ایمپلنت باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه ایمپلنت‌ گذاری باشد. این شامل دانش علمی، تجربه عملی مرتبط است. تجربه وسابقه کافی در هر زمینه ای از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و طبیعتا این دانش و تجربه در رشته دندانپزشکی هم نمی تواند خالی از اهمیت باشد.

بنابراین مهم ترین نکته در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت میزان سابقه ای می باشد که او دارد هر چه این تجربه بیشتر باشد و سابقه درخشان تری متخصص شما داشته باشد بهتر می توانید در شرایط پیچیده تصمیم گیری کنید.

دانش پزشکی

گذراندن دوره های تخصصی دندانپزشکی نیاز به رعایت استانداردهای بالا و آموزش در سطح عالی دارد. زمانیکه این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارید توانسته اید به دانش و مهارت خوبی در این زمینه برسید.

تمام دندان پزشکانی که دوره تحصیلات عمومی خود را پشت سر گذاشته اند و این قابلیت را دارند تا ایمپلنت دندان را انجام دهند. اما بهترین متخصص ایمپلنت کسی است که هم تحصیلات عمومی داندان پزشکی داشته باشد وهم اینکه چند سال تحصیلات تخصصی را در این زمینه از جمله مهارت های جراحی را گذرانده باشد.

مهارت‌ های جراحی

مهارت‌های جراحی برای یک متخصص ایمپلنت بسیار حائز اهمیت است. این مهارت‌ ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • آشنایی کامل با آناتومی دهان، فک، لثه و استخوان‌های مجاور
  •  توانایی در برنامه‌ریزی دقیق برای موقعیت‌گذاری ایمپلنت‌ها در ناحیه‌های مختلف دهان
  • آشنایی با تجهیزات جراحی مورد نیاز برای ایمپلنت‌ گذاری
  • انجام عملیات‌ های دقیق و با رعایت استانداردهای جراحی برای جلوگیری از مشکلات
  • توانایی مدیریت خونریزی در طول جراحی به منظور حفظ دید کلی
  • توانایی در تجویز داروها و راهنمایی بیمار در مورد مدیریت درد، التهاب

    مهارت‌ های جراحی دندان

    مهارت‌ های جراحی برای ایمپلنت

تجهیزات و فناوری

متخصص باید از تجهیزات و فناوری مدرن برای ایمپلنت‌ گذاری استفاده کند تا بتواند نتایج بهتری را برای بیماران خود ایجاد کند.

ارتباط خوب با بیمار

یک متخصص خوب کسی است که زمان کافی برای بیمار خود در نظر بگیرد و تمام مراحل درمان را برای او به طور کامل توضیح دهد تا جای هیچ ابهامی برای او باقی نماند. همچنین باید فرد متقاضی ایمپلنت را از مزیت ها و معایبی که ممکن است بعد از ایمپلنت دندان با آن ها مواجه شود و مراقبت های پس از انجام جراحی، در جریان بگذارد تا بهتر بتواند تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

با مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت دندان برای دریافت بهترین و مناسب ترین ایمپلنت برای جای خالی دندانتان، چک آپ های منظم و مراقبت های مداوم پس از آن، طول عمر ایمپلنت دندان خود را بالا ببرید.

دکتر آریام بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر آریام: تضمین‌ کننده بهترین ایمپلنت‌ گذاری در تهران

آیا به دنبال راهی برای بازیابی زیبایی و عملکرد طبیعی دندان‌ های خود هستید؟ آیا می‌ خواهید از خدمات حرفه‌ ای یک متخصص ایمپلنت با سابقه برای بهبود کیفیت زندگی‌ تان بهره‌ برید؟ ما با افتخار به شما دکتر آریام را معرفی می‌ کنیم، بهترین متخصص ایمپلنت در تهران.

  1. تجربه فراتر از سیما
    دکتر آریام با سابقه‌ ای 20 سال در زمینه ایمپلنت‌ گذاری، به تخصص خود در جراحی‌ های دهان، فک  افزوده است. او تا به امروز بیمار بسیاری را به زیبایی و سلامت دندان‌ هایشان بازگردانده است.
  2. مهارت دقیق و پیشرفته
    دکتر آریام با داشتن مهارت‌ های جراحی دقیق و تجهیزات پیشرفته، در ایمپلنت‌ گذاری بسیار حرفه ای عمل می‌ کند. او با برنامه‌ ریزی دقیق و استفاده از فناوری‌ های مدرن، نتایجی بی‌ نظیر و طبیعی را برای بیماران خود فراهم می‌ آورد.
  3. راهنمایی کامل و شفاف
    یکی از ویژگی‌ های برجسته دکتر آریام، ارتباط بسیار خوب با بیمارانش است. او با گوش دادن به نیازها و ترجیحات شما، برنامه‌ ای را ارائه می‌ دهد که بهترین نتیجه را با رعایت شرایط شما به ارمغان می‌ آورد.
  4. انگیزه بهبودی
    دکتر آریام با انگیزه‌ ای پایدار به بهبودی و بهترین ارائه خدمات به بیماران می‌ پردازد. او در تمام مراحل از مشاوره تا پس از جراحی، کنار شما خواهد بود.

اگر به دنبال متخصصی با تجربه، حرفه ای و با رعایت اصول حرفه و اخلاق در زمینه ایمپلنت‌ گذاری هستید، دکتر آریام مناسب‌ ترین انتخاب برای شماست.

جهت هماهنگی و تعیین وقت مشاوره، با ما تماس بگیرید.

مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

آدرس: زعفرانیه – تقاطع مقدس اردبیلی و فلاحی- ساختمان پزشکان- طبقه 5- واحد 23

شماره تماس:

26353430 021
26353431 021
26353432 021

مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران کجاست

مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران

آدرس:

ایران – تهران – فلکه صادقیه ( آریاشهر ) – بلوار فردوس شرق – خ ابراهیمی جنوبی – بالای بانک مسکن – ساختمان عقیق ط 3 واحد 9

شماره تماس:

مزایای ایمپلنت

یکی از اصلی ترین مزایای مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت دندان این است که ایمپلنت به عروق خونی لثه شما آسیب وارد نمی کند و برای افراد سیگاری نیز مناسب می باشد. یکی دیگر از مزایای ایمپلنت این است که با این روش عضلات حالت دهنده صورت شما حفظ می شود از این رو زیبایی شما حفظ می شود و شما برای غذا خوردن بسیار راحت عمل می کنید.

درضمن جالب است بدانید که ایمپلنت دندان موجب تثبیت استخوان های باقی مانده می شود و از تحلیل سریع آن جلوگیری می کند، این به این معنا است که ایمپلنت ارتفاع و عرض استخوانی فک را حفظ می کند. همانطور که میدانید ایمپلنت ظاهری زیبا دارد و خیلی طبیعی تر از دندان های مصنوعی می باشد، درضمن این نوع دندان ثابت می باشد و دردسر های دندان های مصنوعی را شامل نمی شود.

ایمپلنت یک جایگزین خوب برای دندان های از دست رفته می باشد و حتما اعتماد به نفس از دست رفته فرد از بی دندانی را به او باز می گرداند. ایمپلنت دندان نحوه گفتار فرد را شامل تغییرات خاصی نمی کند و فرد می تواند خیلی راحت صحبت کند.

موانع کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

برخی موانع می تواند باعث شود برخی از افراد نتوانند کاشت ایمپلنت را انجام دهند در زیر به برخی از این گروه ها اشاره می کنیم:

  • کیفیت استخوان فک ناکافی
  • بارداری
  • بیماری های قلبی
  • بیماری استخوان
  • دیابت کنترل نشده
  • شیمی درمانی

این ها جزو مواردی هستند که به هیچ عنوان کاندیدای کاشت ایمپلنت نمی باشند. البته نگران نباشید راه حل هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.

از جمله اینکه با پیوند استخوان و یا درمان های مکمل ترمیم استخوان می توان استخوان را ترمیم کرد و مقاومت آن را بهبود بخشید. همچنین افرادی که از داروهای ضد پلاکت یا پوکی استخوان که با بیس فسفونات ها است تحت درمان قرار می گیرند استفاده می کنند، باید اقدامات احتیاطی انجام شود تا فک ها را تقویت کنند.

علاوه بر این چنان چه که شما زیاد سیگار می کشید ، احتمالاً دندانپزشک از قرار دادن ایمپلنت برای شما امتناع می ورزد، مگر اینکه موقتاً استفاده از دخانیات را قطع کنید. در واقع سیگار کشیدن خطر عدم موفقیت در ادغام استخوان در ایمپلنت ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اما جالب است که بدانید افزایش سن و فاکتور سنی علتی برای عدم کاشت دندان نمی باشد.

مراقبت پس از کاشت ایمپلنت

مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت چیست

مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت

برای اینکه بتوانیم طول عمر ایمپلنت ها را افزایش دهیم بهتر این است که برخی مراحل مراقبتی را پیش بگیریم که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • مسواک زدن مرتب و روزانه حداقل دوبار در روز
  • استفاده از نخ دندان ( در مواردی استفاده از نخ دندان مخصوص ایمپلنت )
  • استفاده از شوینده دهان مخصوص، دوبار در روز
  • عدم استعمال دخانیات
  • رژیم غذایی مناسب

سوالات متداول بهترین متخصص ایمپلنت تهران

  1. تا چند دندان را می توان ایمپلنت کرد؟
    ایمپلنت ها هم برای تک دندان کاربرد دارند هم برای یک ست کامل دندانی.
  2. آیا ایمپلنت کردن دندان درد دارد؟
    در هنگام انجام جراحی به سبب بی حس کردن ناحیه، بیمار هیچ دردی احساس نمی کند، تا یک هفته پس از انجام جراحی ممکن است کمی احساس ناراحتی در دندان خود داشته باشید که امری طبیعی است.
  3. مهمترین ویژگی بهترین متخصص ایمپلنت دندان چیست؟
    مهمترین ویژگی ها تجربه کافی و تخصص و دانش لازم است تا بهترین متخصص نام بگیرد.
4.7/5 - (3 امتیاز)

8 دیدگاه ها

  1. علی گفت:

    ایا روکش طلا برای یک دندان که سالم هم هست امکان پذیر هست؟

  2. دانيال گفت:

    سلام، ممنون ميشم اگر قيمت تقريبي دندان طلا را لطف كنين.( براي دندان آسيا يا نيش)

  3. شفیفی گفت:

    من میخوام یکی از دندونامو نقره کنم امکانش هست؟؟؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله امکانش هست برای اطلاعات دقیق باید معاینه بشید.

  4. عباسی گفت:

    من یکی از‌دندونام خیلی شکسته شده ولی هیچ دردی ندازه نیاز ب درمان داره؟

    • fateme mohamadi گفت:

      سلام دوست عزیز
      دندان شکسته چون آسیب پذیره بهتره سریعا ترمیم بشه تا نیاز به عصب کشی یا کشیدن نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =