logo aryam

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید اینست که بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟ در بین برندهایی که وجود دارد مارکی به نام ایویکولار آی پی اس دارای کیفیت بالایی می باشد و دارای استحکام و ماندگاری زیادی است. برندهای دیگری به نام کازمادنت و اولترادنت وجود دارد که از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ در درجه خوبی قرار دارند. باید به این نکته توجه داشت که موفقیت نتیجه کامپوزیت در درجه اول به نحوه نصب آن و مهارت کار دندانپزشک و در درجه دوم به کیفیت مواد بستگی دارد. در صورتی که از بهترین مارک کامپوزیت دندان استفاده شود در حالی که دندانپزشک آن را به درستی نصب نکند نتیجه موفق آمیز نمی باشد. بنابراین علاوه بر مارک کامپوزیت باید در انتخاب دندانپزشک دقت کافی را داشته باشید.

بهترین مارک کامپوزیت دندان و بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین مارک کامپوزیت دندان

موارد استفاده از کامپوزیت دندان

بهتر است بدانید که انواع کامپوزیت دندان دارای کارایی های بسیار زیادی می‌باشند که در ادامه آن ها را برای شما عزیزان شذح داده ایم:

  • برطرف کردن پوسیدگی دندان
  • ترمیم دندان هایی که در اثر عدم بهداشت دهان دچار آسیب شده و لب پر شده اند.
  • یکدست کردن و یکرنگ کردن دندان ها ( برای از بین بردن تیرگی و نامنظمی دندان ها از کامپوزیت دندان استفاده می شود ).
  • اصلاح ترک خوردگی های کم در دندان

موارد منع استفاده از کامپوزیت دندان

در صورتی که فرد شرایط لازم برای کامپوزیت را نداشته باشد نمی تواند از آن استفاده کند. برای مثال دو فک و دندان ها روی هم قرار گرفته اند ( اکلوژن ) که در این صورت دندان ها با ارتودنسی منظم می شوند .

تغییر رنگ کامپوزیت دندان

تغییر رنگ کامپوزیت دندان به مواد آن بستگی دارد . در صورتی که از بهترین مارک کامپوزیت دندان استفاده شود ماندگاری آن بیشتر می باشد و امکان تغییر رنگ آن در طولانی مدت می باشد . کامپوزیت دندان در اثر تماس با برخی ترکیبات رنگی دچار تغییر رنگ می شود. در مواد غذایی که دارای رنگدانه هستند در صورتی که ناصاف تر و خشن تر باشند موادی که در کامپوزیت دندان به کار رفته است سریعتر تغییر رنگ پیدا می کنند. در برخی از کامپوزیت ، موادی که در این روش استفاده می شود توانایی جذب آب را دارد قدرت بیشتری برای جذب مواد غذایی رنگدانه دار را دارد و به راحتی دچار تغییر رنگ می شود.

عزیران تهرانی برای کسب اطلاع از دندانپزشک خوب در غرب تهران روی ادامه مطلب کلیک کنید.

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

  • لمینت دندان
  • جراحی لثه
  • پیوند استخوان
  • جراحی پیوند استخوان
  • بلیچینگ
  • کامپوزیت دندان

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – صادقیه -بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660

Rate this post

2 دیدگاه ها

  1. aren گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بین دندان های جلوم فاصله دارم و می خوام این فاصله رو پر کنم م یخواستم بدونم به نظر شما لمینت بهتر جواب می ده یا ایمپلنت و اگه بخوام این کار و انجام بدم در صورتیکه خوشم نیومدم امکان بازگشت داره یا نه؟

    • مونا فراهانی گفت:

      شما می توانید از انواع لمینت (سرامیکی یا کامپوزیتی) برای پر کردن فاصله بین دندان ها استفاده کنید، با توجه به روشی که برای درمان انتخاب می شود اگر نیاز به تراش دندان ها نباشد امکان بازگشت به حالت اولیه وجود دارد. بهتر است برای ویزیت به مطب دکتر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =