logo aryam

لمینیت ای پی اس

لمینیت-ای-پی-اس

لمینیت-ای-پی-اس

لمینیت ای پی اس

همه ی ما به زیبایی دندان هایمان اهمیت می دهیم و همیشه نگران از صدمه دیدن دندان ها بر اثر حادثه هستیم . اما روش های نوینی که امروزه آمده است مشکل را برایمان حل کرده است . یکی از آنها لمینت ای پی اس می باشد .

لمینیت-ای-پی-اس

لمینیت-ای-پی-اس

لمینیت ای پی کی

این نوع لمینت یکی از مشکلاتی که دارد شکسته شدن آن برای افرادی است که فک های قوی ای دارند که با پیشرفت در دندانپزشکی روکش و لمینت های محکمی ساخته شده که دیگر مشکل را حل کرده است . لمینت ها علاوه بر محکمی که دارند ظاهرشان مثل دندان طبیعی بوده و لک نمی شوند . لمینت برای دندان هایی که کج شده اند هم مورد استفاده قرار می گیرند و می تواند یک جایگیزین خوب برای روکش دندان در برخی موارد باشد . لمینت برای جلوگیری از تغییر رنگ و ظاهر دندان است که از هرگونه آسیب زدن به دندان جلوگیری می کند . به راحت می توانیم بگوییم که عوارض لمینت خیلی کم بوده و سال های زیادی می توانیم از مقاومت بودن آن اطمینان داشته باشیم و هرچه بهداشت را رعایت کنیم طول عمر دندانمان را بالاتر می بریم .

لومینیرز

لومینیرز دندان یکی از روش های مورد پسند برای زیبایی های دندان است که بین مردم طرفدار خاص خود را دارد . لومینیرز باعث بهتر کردن فرم خنده در شخص می شود . این روش برای افرادی بیشتر استفاده قرار می گیرد که فاصله ی بین دندان هایشان وجود دارد و یا کمی کج هستند .

لمینیت ای پی اس

روکش هایی که سرامیک کامل هستند با لثه بسیار سازگار می شوند . سرامیک های سیلیکات و زیرکونیا از پر کاربردی ترین ها هستند که برای روکش مورد استفاده قرار می گیرند . تغییر رنگ و یا لکی بوجود نخواهد آمد و دوام بالایی دارند .
لمینیت ای پی اس یک نوعی از سرامیک است برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد . روش های سرامیکی که برای درمان از آن استفاده می شود دارای مجموعه های زیاد و متفاوتی می باشد که این نوع لامینیت هم شامل این دسته قرار گرفته شده است . فلد اسپات ها از نظر زیبایی بهترند اما عیب بزرگی که دارند بسیار شکننده بوده و این پزشک شما است که باید تشخیص دهد چه نوعی برای دندان شما مناسب تر است .

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لامینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

4 دیدگاه ها

  1. samane گفت:

    با سلام
    کیفیت لمینت آی پی اس مخصوصا از نظر زیبایی مثل بقیه نوع لمینت ها هست؟

    • مونا فراهانی گفت:

      سلام
      آی پی اس یک لمینت از پیش ساخته است که با طول دندان ها هماهنگ می شود و تراش داده می شود برای اینکه سرعت کار بالا برود خیلی مناسب است از لحاظ کیفیت و زیبایی هم مطلوب می باشند و رضایت را تامین می کند بقیه لمینت ها ویژه دندان شما تهیه می گردد و زمان بیشتری را می برد.

  2. شقایق ملک گفت:

    سلام .
    برای زیباتر شدن دندان ها شما ای پی اس و توصیه میکنید یا کامپوزیت ونیر؟

    • مونا فراهانی گفت:

      سلام
      هر دو روش باعث زیباتر شدن ظاهر دندان های شما می شود منتها یک روش ممکن است برای دندان های شما مناسب تر باشد بنابراین بهتر است برای ویزیت وقت تعیین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =