logo aryam

سفید کردن دندان

سفید-کردن-دندان

سفید-کردن-دندان

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان یکی از روش های زیبایی می باشد که به وسیله آن تیرگی و بدرنگی های دندان برطرف می شود. برخی از بدرنگی های دندان ژنتیکی می باشد که از طریق روش های سفید کردن برطرف می شود . یکی از این روش ها لمینت دندان می باشد که در ادامه درباره آن و سایر روش های زیبایی صحبت می کنیم.

سفید-کردن-دندان

سفید-کردن-دندان

روش های سفید کردن دندان

  1. لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های زیباسازی دندان است که به منظور اصلاح بدفرمی های دندان انجام می شود. در ابتدا برای لمینت دندان نیم میلیمتر از دندان ها توسط دندانپزشک زیبایی تراشیده می شود و لبه های دندان میزان می شود. از دندان های مورد نظر قالب گرفته می شود و به منظور آماده سازی به لابراتور فرستاده می شود بعد از آماده شدن لمینت با استفاده از چسب های مخصوص و با دقت و مهارت بالا لمینت بروی دندان ها چسبانده می شود. لمینت ها بسیار ظریف و نازک هستند به همین علت  باید با ظرافت و دقت خاصی  بروی دندان ها گذاشته شوند.  لمینت دندان دارای انواعی به شرح ذیل می باشد :

  • لمینت سرامیکی

این نوع از لمینت ها از جنس سرامیک هستند و نسبت به لمینت های کامپوزیتی قوام بالاتری دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه لمینت های سرامیکی می توانید به مقاله لمینت سرامیکی مراجعه نمایید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.

  • لمینت کامپوزیتی

در این روش تراش کمتری بروی دندان داده می شود. در لمینت کامپوزیتی تنوع رنگ بیشتری وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله لمینت کامپوزیتی مراجعه نمایید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.

  1. بلیچینگ

برای اینکه بخواهید زیبایی لبخند خود را چندان برابر کنید  می توانید از بلیچینگ  استفاده کنید و این روش برای   تغییردادن رنگ مینای دندان  می باشد  با لیزر می توانید دندان های خود را  سفید کنید اما روشی گران قیمت می باشد . هزینه بلیچینگ در مقایشه با سایر روش های سفید کردن دندان کمتر می باشد و مقرون به صرفه است .

بلیچینگ یا لمینت

یکی از شایع ترین سوالاتی که در بین افراد می باشد اینست که بلیچینگ بهتر است یا لمینت ؟ از آنجائیکه در لمینت دندان از مواد با کیفیت مرغوب استفاده می شود و قالبی روی دندان اضافه می شود که در برخی موارد نیاز به تراشیدن دندان ندارد باعث ماندگاری سفید شدن دندان ها می شود. در صورتی که در بلیچینگ از مواد پودر مانندی استفاده میشود که دارای اثرات موقت بوده و بعد از یکسال نیاز به ترمیم دارد .

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لمینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

1 دیدگاه

  1. prearotew گفت:

    Our mission is to build a healthier tomorrow for patients comprare cialis online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =