logo aryam

درمان های ایمپلنت یک روزه

درمان-های-ایمپلنت-یک-روزه

درمان-های-ایمپلنت-یک-روزه

درمان های ایمپلنت یک روزه

در کشور ما امروزه انجام ایمپلنت دندان در یک روز وجود دارد . در یک روز می توان دندان را کشید و در برخی موارد نیاز به بخیه نمی باشد . از آمپول دندانپزشکی با تکنیک خاصی در این روش استفاده می شود که ماده بی حسی را با فشار خاصی با توجه به بافتهای دهان بیمار تزریق می شود . اگر بافتها مقاوم باشند میزان تزریق ماده بی حسی کم می باشد. این ماده بدون درد بوده که توسط دستگاههای استاندارد فریسی انجام می شود.

درمان-های-ایمپلنت-یک-روزه

درمان-های-ایمپلنت-یک-روزه

نحوه انجام ایمپلنت یک روزه

در این روش دندان بیمار کشیده می شود و در عرض چند دقیقه ایمپلنت در دهان قرار می گیرد . حتی روکش پایان کار در همان جلسه انجام می شود.درمان ایمپلنت یک جلسه ای در مطلب دندانپزشکی دکتر آریام انجام می شود .
ایمپلنت یک روزه برای چه دندان هایی مناسب است ؟
شاید باری شما این سوال به وجود بیاید که ایمپلنت دندان جلو چقدر طول می کشد؟ به طور کلی ایمپلنت یک روزه معمولا برای دندان های جلویی کاربرد دارد . یک دندان یا بیشتر را می توان در این روش به طور همزمان انجام داد . روکشی که در این روش بر روی دندان قرار می گیرد موقت می باشد .

افراد مناسب برای ایمپلنت یک روزه

همه افراد واجد شرایط این روش کاشت دندان نیستند . دندانپزشک در ابتدا به بررسی دقیق دندان ها پرداخته و در صورت تشخیص می توان از ایمپلنت یک روزه برای درمان استفاده کرد.

مزایای ایمپلنت یک روزه

• نیاز به انتظار برای آماده شدن ایمپلنت ندارد و به سرعت در دهان قرار می گیرد .
• ماندگاری این نوع ایمپلنت نسبت به دندان مصنوعی متحرک بیشتر بوده و در صورت انجام مراقبت های لازم آسیبی به آن وارد نمی شود و نیازی به ترمیم ندارد.
• حفظ حجم استخوان فک : ایمپلنت از تحلیل استخوان فک جلوگیری کرده و باعث تشکیل استخوان در اطراف دندان کاشته شده می شود.

اهمیت استفاده از تجهیزات دندانپزشکی با بهترین مارک

استفاده از مواد با کیفیت مرغوب با برندهای خوب در دندانپزشکی مهم می باشد . مثلا اگر در تراش دندان از فرز خوبی استفاده نشود تولید حرارت و التهاب در دهان بیمار می کند و بعد از گذشت 6 الی 1 سال از درمان فرد دچار دندان درد می شود. اگر از توربین استفاده می شود آب را در سه جهت به نوک فرز نزند عوارض تورم و درد برای فرد ایجاد می شود. لگد زدن توربین و فیت بودن فرز در توربین دارای اهمیت بسیاری می باشد .بنابراین مواد مصرفی و برند آن در خدمات دندانپزشکی شامل ایمپلنت و لمینت دندان بسیار مهم می باشد . البته دندانپزشک باید دارای تبحر و تجربه کافی باشد تا بتواند از بهترین مواد در دندانپزشکی نتایج موفقیت آمیزی داشته باشد .

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لمینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

2 دیدگاه ها

  1. تخت طاووس گفت:

    زمان درمان زخم این جراحی چقدر است؟

    • mobina afrasyabi گفت:

      سلام روزبخیر
      معمولا زخم ایمپلنت بعد از یک هفته بهبود پیدا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =