logo aryam

بهترین مارک ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان

یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد پیش می آید اینست که بهترین مارک ایمپلنت دندان چیست ؟ در ابتدا باید به این موضوع پرداخت که اصولا نوع برند ایمپلنت در کاشت دندان تاثیرگذار می باشد یا نه .از آنجایی که دندانپزشکی در بین رشته های پزشکی دارای هزینه درمان بالاتری است ، بیماران در درمان خود به فاکتور هزینه توجه دارند. دلیل گران بودن این رشته ، هزینه بالای تجهیزات دندانپزشکی می باشد بنابراین افراد برای هزینه کردن درمان به دنبال روشی هستند که نیاز مجدد به درمان را نداشته باشند. در ادامه به انواع برندهای ایمپلنت دندان پرداخته و تاثیر آن ها را در فرآیند درمان بررسی می کنیم.

بهترین مارک ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان

انواع مارک های ایمپلنت دندان

1. ایمپلنت اشترامن (ITI)
این ایمپلنت بهترین ایمپلنت در دنیا می باشد که در ایران نیز موجود می باشد. این برند محصول کشور سوئیس می باشد. این ایمپلنت را می توان در مدت زمان 4 تا 5 هفته می توان روکش آن را قرار داد. جنس مرغوب این محصول باعث شده در بازار جهانی و ایران با قیمت بالا عرضه شود.
2. ایمپلنت زیمر
این نوع از ایمپلنت محصول کشور امریکا بوده و دارای کیفیت به مراتب بالایی می باشد. این ایمپلنت به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر ماندگاری زیاد زیبایی و جلوه ای خاص به دندان ها می دهد.جنس معمول ایمپلنت در دندانپزشکی تیتانیوم می باشد اما جنس زیمر از تنتالوم می باشد که از مزایای آن عمر زیاد و طبیعی بودن دندان اشاره کرد. قیمت این نوع ایمپلنت نیز زیاد می باشد.
3. ایمپلنت استر
ایمپلنت استرا محصول شرکتی در امریکاست که از سال 1985 در زمینه دندانپزشکی فعالیت می کند. این ایمپلنت به گونه ای ساخته شده که دندان بعد از کاشت تماس زیادی با استخوان داشته ولی کمترین تحلیل استخوان را در بین انواع ایمپلنت ها دارد.
4. ایمپلنت spi
این ایمپلنت ساخت کشور سوئیس بوده و جز بهترین ایمپلنت های مطرح .که در عرض ۳ هفته میتوان روکش ان را قرار داد.
از سایر ایمپلنتها می توان به ایمپلنتهای کره ای اشاره کرد که ایمپلنتهای اقتصادی میباشند که بهترین آنها…dio..و ایمپلنتیوم میباشد.

تاثیر بهترین مارک ایمپلنت در کاشت دندان

هر کدام از برند های ایمپلنت دندان که نام برده شد دارای مزایایی هستند اما در موفقیت کاشت دندان کافی نیستند. مهم ترین عامل در بهترین نتایج ایمپلنت دندان، مهارت دندانپزشک در جراحی می باشد . اگر حتی از بهترین مارک ایمپلنت دندان استفاده شود اما به درستی در دهان قرار نگیرد، نتیجه جراحی ناموفق می باشد. در این صورت نه تنها فرد از لحاظ مالی متضرر می شود، نیاز به جراحی مجدد دارد . از آنجایی که دندانپزشک تجهیزات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان را خود تهیه می کند و در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی دارد فرد باید در انتخاب پزشک متخصص دقت کافی داشته باشد.

برخی از خدمات دکتر آریام متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

لمینت دندان

جراحی پیوند استخوان

بلیچینگ

با تشکر مدیریت سایت دکتر میثم آریام

تهران – بلوار فردوس شرق -خ ابراهیمی جنوبی- بالای بانک مسکن- ساختمان عقیق ط 3 واحد 11
44974672 _ 44974660
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =